Gå til innhold

Spillverket.no: Spillverket får ny logo!


Den nye logoen  

290 stemmer

  1. 1. Hva synes du om Spillverkets nye logo?

    • Knallbra!
      51
    • Absolutt godkjent
      120
    • Helt på det jevne
      65
    • Liker den dårlig
      34
    • Pyton!
      20


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Space invaders, angry face og håndkontroll i samme logo var kreativt nok. Skriften var også mye bedre. Langt over godkjent!

 

Ditto på den ja! Liker hybriden av space invaders og kontroll, meget gjennkjennbar, og akkurat passe unik. Levner liten tvil om at man har endt opp på en spillside. Me likes

Lenke til kommentar
Jeg synes ikke logoet var dårlig, men slik vi ser det nå (på grå blank bakgrunn), virker det for meg litt rotete og simpelt; litt for mye "gradient i PS"-preg. Figuren i seg selv er ikke ille, men slik den er framstilt nå blir det litt too much etter min mening.

 

Du snakker vel om ingress-bildet? Den er vel bare mekket sammen for å ha et bilde, logoen på forsiden har ikke noe grått gradient i seg. Trykk ctrl f5 hvis du fremdeles ser den gamle logoen på forsiden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Enig med Bjohansen, synes det blir en kollisjon mellom logo og skrifttypen. Synes også logoen virker litt lite definert, dvs. det er uklart hva det skal forestille, og virker litt vel tilfeldig.

 

Synes dere bør gå tilbake i tankeboksen på denne.

Lenke til kommentar
Mulig jeg som er litt "syk" med det ser up som noen som bøyer seg over, sprer rompa med hendene (det hvite) og skyter en drit opp i luften. De 2 "pixelene" mellom beina ser ut som ballene som henger ned. :dontgetit:

Haha du er ikkje den einaste som er litt "sjuk" i den situasjonen! Kan minnes om en såkalt "Goatee"

Lenke til kommentar

Denne logoen er dritbra!

Her snakker vi om å kombinere gamle skytespill med håndkontroll.

Ledningen kan også være skuddet, samme som at vingene kan være selve kontrollen.

Ble helt overveldet av kombinasjonen av retro og nytt. Bra fargevalg, men kunne som andre har skrevet tidligere vært litt mørkere.

Lenke til kommentar

Godkjent fra meg.

 

Etter min mening kunne kanskje fargevalget vært litt mer nyansert, f.eks. noe som langsomt "fader" over til omtrent samme farge som skrifttypen?

 

For øvrig er jeg ikke 100 % overbevist om at "Spillverket" er et utmerket navn. Men det er vel en ganske annen sak - som dessuten er død og begravet ;)

Lenke til kommentar

Veldig flott logo, men synes ikke siden er like pen som de andre Tek-sidene enda. På de andre sidene har dere en tjukk, svart ramme rundt reklamen på toppen av siden, noe jeg liker veldig godt. Det gjør at sidene ser ryddige ut og det blir ikke så rotete på toppen der reklamen ligger.

 

La til et lite bilde under her som forklarer hvordan jeg synes siden burde se ut.

 

414657.jpeg

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...