Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trenger råd til kjøp av Nissan Qashqai


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei,

 

jeg lurer på om noen av dere har erfaring med Nissan Qashqai og kan gi noe formening ut fra det dere har hørt og erfart.

 

Kan dere sammenlikne den med Toyota Corolla Verso.

 

Ser frem til gode råd-

Jeg har testet Qashqai+2 og skal snart teste den nye Versoen som kommer. Har bare sittet litt i "gamle" Verso. Demokjørte Qashqai+2 1.5 diesel Tekna-varianten - mht kost/nytte så blir Verso ettertrykkelig satt på plass. En 150hk Tekna med bittelitt ekstra-utstyr (skinn, hundegitter, kromlister, integrert Navi (Nissan Connect)) (levering om ca 14-16 uker) kommer på rundt 380.000. Til sammenligning vil en 147hk 1.8l bensin med MultidriveS fra Toyota (Executive) lande på i overkant av 400.000,-. En 2.2 diesel med automat i Verso (premium varianten) kommer vel på over 450.000,- tror jeg.

 

Enn så lenge er det 1-0 til Nissan - bestemmer meg for hvilken jeg vil kjøpe om 6-7 dager tenker jeg

Lenke til kommentar

Vi hadde en Qashqai av den første utgaven med 2.0 dCi og i tekna variant, og det var en fin kurant bil det. Litt stompete over fartsdumper og en innvendig speile som jeg syns skygga litt for utsikten, ellers så syns jeg ikke den har noe mer plastpreg enn de fleste andre biler i samme klasse. Nissan er også gode på å levere mye utstyr på bilene sine, mens hos andre merker må man ut med titusener for å få samme utstyr som Nissan leverer som standard i flere av sine biler.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...