Gå til innhold

Hvor skal du i sommerferien?


ludvig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ska lenger en nesten alle dere til sammen jo :lol:

skal ned til sør-korea og ut i fra webshoppende eg vert en liten tur innom komme eg hjem med masse elektronikk.:D

forreksempel kan du få ein 42 toms plasmasjerm til 5000kr

eller ka med ein mobil med kamera til 300 kr(du kan ikke bruke den i norge men se på prisen)

Lenke til kommentar

Skal også en del til Arendal, da vi har fått vårs et eget ferie hus der i sommer, så da blir jeg nokk mye der, får ta med pcen i såfal :roll:

 

wohoo! ændal om sommeren rocker! væme på fest? eller du var kanskje ikke gammel nok? :D

 

synes nå i alle fall du bør benytte deg av alle babesa i lite klær og ta et par strandturer når du er her, ikke lukke deg inne med pcen hele tiden! :yes:

 

 

over til hva jeg skal.. hm.. jeg skal jobbe.. i hele sommer.. har fri fra 1-4 juli, men det er også alt jeg har av ferie.. det suger å være lærling og ikke ha opparbeidet full ferie enda :-?

Lenke til kommentar
Trebåtfestivalen i Arendal  :woot:

 

doh! hva er dette for mangel på info da! får være måte på frekkheter! trebåtfestivalen er i Risør! ikke i Arendal.. :grumpy:

 

Frekkheter ??

joda, Risør er jo gull om sommeren :D

Selv så skal jeg til Tyskland i Sommeren ;) Blir kos

Lenke til kommentar

Jeg skal være i Risør i hele sommerferien (untatt 2 uker i nordnorge). Men har ikke tenkt meg på trebåtfestivalen, det er for mange turister der. Og så er det minst 10 grader for varmt. Det blir vel å sitte på rommet med Pc'n. Hvis noen ikke takler varmen nede i byen er det bare å ta en tur opp til meg :smile:

Lenke til kommentar
Jeg skal være i Risør i hele sommerferien (untatt 2 uker i nordnorge). Men har ikke tenkt meg på trebåtfestivalen, det er for mange turister der. Og så er det minst 10 grader for varmt. Det blir vel å sitte på rommet med Pc'n. Hvis noen ikke takler varmen nede i byen er det bare å ta en tur opp til meg  :smile:

 

Du ? Risør mann ? Fortell ... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...