Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har så lyst å ta hun på jobben


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Er ei kollega av meg som stadig driver på med å ser på meg, og flørter litt. Vi jobber stort sett minst 10 stk sånn på disse kveldene, samt at iallefall 1 av de øvre folka er i lokalet, til og med på kveldstid. Jeg har iallefall lyst å ta hun med innpå toalettet eller treningsrommet å ta ho skikkelig hardt.

 

Vet ikke om hun tenker det samme, men hva skal jeg gjøre? Blir stivere og stivere i buksa for hver arbeidsdag. Selvfølgelig kan det være aktuelt utenfor jobben, men det blir for lang avstand. Siden vi begge pendler til og fra jobben.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ei kollega av meg som stadig driver på med å ser på meg, og flørter litt. Vi jobber stort sett minst 10 stk sånn på disse kveldene, samt at iallefall 1 av de øvre folka er i lokalet, til og med på kveldstid. Jeg har iallefall lyst å ta hun med innpå toalettet eller treningsrommet å ta ho skikkelig hardt.

 

Vet ikke om hun tenker det samme, men hva skal jeg gjøre? Blir stivere og stivere i buksa for hver arbeidsdag. Selvfølgelig kan det være aktuelt utenfor jobben, men det blir for lang avstand. Siden vi begge pendler til og fra jobben.

 

Kanskje freiste å bli kjent med ho først?

Viss du berre drar ho med på badet, slik som dei over meg seier, kan det jo bli voldtekt før du veit ord av det :!:

Og så kan du hauste fruktene etterkvart...

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Har så lyst på hun. Hun er såpass pen at jeg smelter. Perfekt kropp. :) Merker det at jeg sitter med stå i buksa nå etter å se på hun. Det frister bare å gå bort til hun og slenge kuken i borddet, og la hun gjøre hva hun måtte. Også bare ta fri resten av dagen for å kjøre den i hun. Men det er tydeligvis bare drømmer :(

Lenke til kommentar

Slik du skriver virker det kanskje som om du burde øve litt først... Damer funker ikke helt på den måten. Det hun kanskje mener bare er et hyggelig smil tolker du som "jeg har lyst på deg!"... kan få følger du ikke ønsker...

 

Stusser litt over innleggene dine og er også spent på din alder...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...