Gå til innhold

Musikksiden min - tilbakemeldinger ønskes


Anbefalte innlegg

Enig i det meste som er sagt om den nye versjonen. Den ser mye bedre ut nå :) men personlig ville jeg brukt litt annet fargevalg, synes de fargene du har brukt blir litt glorete.

 

Når det gjelder avrundete hjørner er det noe du kan lage med grafikk. F. eks. en header, med avrundete hjørner. Ellers som det allerede er påpekt ville det gjort seg med noen grafiske elementer, men ser at du allerede er i tenkeboksen for det.

 

Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glorete; kanskje.. men jeg føler det passer til musikken min og bildene jeg får i hodet av den. Et bakgrunnsbilde med flere farger enn de som er på siden nå hadde vært fint, slik at det blir litt variasjon.

 

Avrundede hjørner med grafikk er såklart en mulighet. Kanskje ikke fullt så fleksibel som jeg skulle ønske, men det blir nok noe slikt til slutt. Hvordan fester jeg i så fall disse med CSS? Jeg er ikke vant til å jobbe med annet enn ren kode.

Lenke til kommentar

Problemet med bredde i IE ble løst ved å sette ting inni en innholdscontainer, samt sette text-align: center på body og text-align: left på p, h1 og li. Nå mangler bare avrundede hjørner i visse nettlesere, og noe kul grafikk, så syns jeg hvertfall selv at resultatet er svært fornøyelig :)

 

link: www.rognalf.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...