Gå til innhold

Noen med erfaring med one.com?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker one.com selv, ikke noe minus fra meg heller.

 

Men kjipt med kun 1 database, litt lite lagringsplass kanskje. Spørs selvsagt på dine behov. Min anbefaling til deg: Leit og les mye før du bestemmer deg, og finner et som dekker dine behov.

 

sXe

Lenke til kommentar

Brukte de i en periode, helt OK.. er vell egentlig det man kan si om dem.

Bruker nå Godaddy.com på alle mine 5 domener.. billig, og et tonn av funksjoner når det kommer til selve hostingplanen.

 

Min yndling er WHOIS "fjerning" :)

Hvis man ikke liker å ha navn, adresse, og telefonnummer ute på WHOIS databasene :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Hei.

Jeg vurdere å bytte webhotell.

 

Noen som har erfaring med one.com?

 

hva er bra?

Hva er dårlig?

 

Noe sent svar... men fikk følgende tilbakemelding fra dem:

 

Nytt webhotell / Domeneflytting : Chris *******

Added 21. juli 2009 00:46

Hei! Jeg er i ferd med å bytte hosting partner for mitt domene da jeg støtte på et par problemer hos min forrige tilbyder desverre. Jeg kom over deres gode tilbud men lurer på hvorfor jeg må betale 50 kroner i flytte avgift når jeg peker domenet videre selv til deres ns? Mvh Chris *******

 

Nytt webhotell / Domeneflytting : Support - krk

Added 21. juli 2009 12:52

Hej Chris Det er desværre underordnet om du selv vælger at pege domænet ind på vores servere, eller vi gør det for dig. Prisen for flytning af domænet, vil være den samme.

 

Med vennlig hilsen / Best Regards

 

SUPPORTEN

----------------------------------

One.com

 

Web-site:

---------------------------------

 

Nytt webhotell / Domeneflytting : Chris *******

Added 21. juli 2009 21:40

Hei. Takk for raskt svar! Det er ikke så veldig viktig for meg med disse 50 kronene i summen av penger. Bare syntes det er rart at dere tar dere betalt for en tjeneste som kunden gjør selv. Det jeg stusset på. Mvh Chris *******

 

Nytt webhotell / Domeneflytting : Support - krk

Added 22. juli 2009 08:39

Hej igen Det kan jeg godt forstå du undre dig over. Men det er fordi, at den manuelle pegning faktisk ikke er en pakke som vi udbyder, men det kan dog lade sig gøre alligevel. Altså har vi ikke en pakke hvor kunden selv står for flytningen, men det kan dog lade sig gøre alligevel hvis kunden ønsker det, men prisen er dog den samme.

 

Med vennlig hilsen / Best Regards

 

SUPPORTEN

----------------------------------

One.com

 

Web-site:

---------------------------------

Det siste svaret var for meg værst, jeg oppfatter det litt slik:

 

" Ja vi vet at dette er forferdelig dårlig service og at vi egentlig bare kunne laget en ekstra knappefunksjon, men vi tjener penger på det så vi driter i det."

 

Som sagt det er ikke prisene på selve hotellet jeg her stusser på men å betale for en vare jeg ikke får.

 

Blir som om noen skulle kommet til meg og kjøpt melk og brød for at jeg deretter skulle tatt 50 kroner for å pakke varene i en pose uansett om kunden ville det eller ikke..... hadde neppe blitt særlig populært. :D

 

-Chris

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...