Gå til innhold

Flere som går i søvne her?


frankb85

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 år senere...

Påtide å vekke denne gamle tråden igjen :-)

 

Jeg er 33 år og går i søvne stort sett flere ganger hver eneste uke.

Ofte vet jeg at jeg går i søvne, eller, jeg går i søvne og vet jeg er ute og går, og når samboer ber meg legge meg og spør om jeg går i søvne så tror jeg selv at jeg er våken, og benekter seff hele greia. Skal jeg forklare meg får jeg forklaringsproblemer, og gir opp og sovner videre, neste dag husker jeg alt, som regel.

Eksempel på forklarings problemer er at jeg roter rundt i senga, eller på gulvet og leter etter "noe" :p og når dama spør meg "hva driver du meg kom og legg deg" så svarer jeg at jeg må finne "etteller annet" og så stokker det seg heh... for jeg vet ikke hvorfor jeg leter etter noe. Det er idiotisk!

 

Andre ganger våkner jeg og er sikekr på å dø pga jeg har drømt at jeg svelger noe ufint... derreter våkner jeg og da tar det noen sekunder før man tenker seg om..

Sist gang drømte jeg at jeg svelgte en sigarettsneip (glødende) da jeg våknet tenkte jeg "faen, det er jo ikke direkte heldig at denne glødende sneipen akkurat for ned halsen min" og så starta hode og fungere og da tenkte jeg, "pffft, jeg røyker ikke og sover, dette har ikke skjedd" så snedig er det, og dette skjer av og til, men hver eneste mnd.. :|

 

jeg snorker, tror selv det kan føre til at tungen og mun blir tørr om natten, og kanskje gir dette en reaksjon som minner om kvelning og derfor drømmer jeg at jeg svelger noe ekkelt før jeg våkner og er da til tider overbevist om at jeg har vært uheldig og svelgt tegnestifter, spiker, kattunger o.l.

Det høres utrolig ut men jeg skal love dere at det er IKKE artig.

 

Noen opplevd det samme? noe av dette er relatert til nattskrekk, om alt er det vet jeg ikke.

Jeg er ikke overvektig.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Husker jeg så et program om folk som hadde sex/voldtok folk i søvne. Var flere som slet med dette, og noen av de var til og med ektepar. Synes folk som går i søvne er utrolig skumle egentlig, helt sånn i transe. Det drøyeste jeg har gjort var vel når jeg åpnet ytterdøra og sto der og så ut gud vet hvor lenge. Plutselig våknet jeg av at jeg frøs noe jævlig og fikk meg et heftig sjokk når jeg sto der å så ut i vinternatten. Har også gjort en del små ting når jeg var yngre som å klarte opp i overkøya til søstra mi og legge meg der. Er også kjent for å kunne holde lange samtaler gående i søvne, og å kjefte veldig mye. Vil anbefale deg å ta kontakt med lege, kanskje du kan få noen piller som hjelper eller noe slikt. Eneste jeg kan tenke at hang sammen med mine søvn vandringer var at jeg pleide å være ganske redd når jeg var mindre. Følte meg veldig liten i en stor skummel verden, urolig før jeg skulle legge meg når natten kom ol. Høres litt likt ut som deg, kanskje terapi også kunne være en løsning?

 

Morsom artikkel fra Cracked, Anbefales:

 

The 7 Most Insane Things People Have Done While Sleepwalking

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har gått i søvne og det var den gangen jeg ikke hadde fåttt skikkelig søvn på over en uke så jeg var skikkelig sliten og kunne sovne bare av å legge hodet mitt ned. Da var jeg uteligger og derfor mangel på søvn.

 

Jeg har snakket i søvne

 

Jeg drømte at jeg hadde sex en gang og det blir nok litt intimt så jeg lar være å skrive om utfallet men jeg våknet med litt seig saft i senga ja :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...