Gå til innhold

[Løst]Hva irriterer deg mest i hele verden?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva irriterer deg mest i hele verden?

For min del må det være når noe ikke går som planlagt, og det er andre sin skyld!

Da blir jeg lettere sagt forbanna :p

Hva med deg?

Endret av DeathStriker
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viss noen spørr om vi skal finne på noe og så svarer jeg at det passer litt dårlig og så spørr han hva da. Hva faen har de noe med det å gjøre?! Viss man ikke vil finne på noe med den personen...

Skrevet
Viss noen spørr om vi skal finne på noe og så svarer jeg at det passer litt dårlig og så spørr han hva da. Hva faen har de noe med det å gjøre?! Viss man ikke vil finne på noe med den personen...

Litt enig der, men kommer ann på hvem som spørr^^ :)

Hater når folk og sier at de ikke har tid, så spørr jeg hvorfor, og så har vi fått ett nytt perspektiv på ditt svar :p

Skrevet

Hater når folk og sier at de ikke har tid, så spørr jeg hvorfor, og så har vi fått ett nytt perspektiv på ditt svar :p

joa, hø? mente du det positivt eller negativt det med at de ikke har tid?

Skrevet

joa, hø? mente du det positivt eller negativt det med at de ikke har tid?

Både og liksom, er vanskelig:P

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg hater den lille gutten på den tv reklamen om miljøagentene som sier "SKRU AV DEN MOTOREN, SKRU AV DEN MOTOREN SIER JEG!" Hva faen?! Skal han lissom bestemme hva faren skal gjøre? Dritt unge!

• 2 uker senere...
Skrevet

når odd taper, men vi har jo nesten ikke tapt i år, så, hipp hipp :D

og så hater jeg fluer, knott og mygg, når de først er der så er de OVERALT :thumbdown: plutselig har jeg en knott i munn og det hater jeg

Skrevet

ahh, jeg kom på en annen hatans ting; lo i navelen! For det første er det irriterende at jeg altid må pelle det ut, og for det andre lukter det dritt (som i bæsj), og jeg må slite med å vaske lukta av fingrene etterpå. :realmad:

Forøvrig lurer jeg på; hvorfor står det [Løst] forran tittelen i tittelen? Er denne tråden egentlig ikke gyldig? Har jeg misforstått noe? :dontgetit:

Skrevet
Haha! Noen ganger kan tv være ytterst raserifremkallende :p

"Watching television is like taking black spray paint to your third eye"

Jeg sier ikke mer. Så og si alt som er på TV er irriterende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...