Gå til innhold

[Løst]Hva irriterer deg mest i hele verden?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Viss noen spørr om vi skal finne på noe og så svarer jeg at det passer litt dårlig og så spørr han hva da. Hva faen har de noe med det å gjøre?! Viss man ikke vil finne på noe med den personen...

 

Litt enig der, men kommer ann på hvem som spørr^^ :)

 

Hater når folk og sier at de ikke har tid, så spørr jeg hvorfor, og så har vi fått ett nytt perspektiv på ditt svar :p

Lenke til kommentar
Viss noen spørr om vi skal finne på noe og så svarer jeg at det passer litt dårlig og så spørr han hva da. Hva faen har de noe med det å gjøre?! Viss man ikke vil finne på noe med den personen...

 

Litt enig der, men kommer ann på hvem som spørr^^ :)

 

Hater når folk og sier at de ikke har tid, så spørr jeg hvorfor, og så har vi fått ett nytt perspektiv på ditt svar :p

 

joa, hø? mente du det positivt eller negativt det med at de ikke har tid?

Lenke til kommentar
Viss noen spørr om vi skal finne på noe og så svarer jeg at det passer litt dårlig og så spørr han hva da. Hva faen har de noe med det å gjøre?! Viss man ikke vil finne på noe med den personen...

 

Litt enig der, men kommer ann på hvem som spørr^^ :)

 

Hater når folk og sier at de ikke har tid, så spørr jeg hvorfor, og så har vi fått ett nytt perspektiv på ditt svar :p

 

joa, hø? mente du det positivt eller negativt det med at de ikke har tid?

 

Både og liksom, er vanskelig:P

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

ahh, jeg kom på en annen hatans ting; lo i navelen! For det første er det irriterende at jeg altid må pelle det ut, og for det andre lukter det dritt (som i bæsj), og jeg må slite med å vaske lukta av fingrene etterpå. :realmad:

 

Forøvrig lurer jeg på; hvorfor står det [Løst] forran tittelen i tittelen? Er denne tråden egentlig ikke gyldig? Har jeg misforstått noe? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...