Boralis Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Har prøvd å laste ned denne i flere dager nå men det går ikke, tydeligvis feil på microsofts side og det ser ikke ut til at de anstrenger seg for å fikse det heller. Er det andre steder denne kan fås?
mandela Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 http://www.olcay.dd.vu/ last ned også windows mplayer 9 uten DRM hvis du vil
Boralis Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Skrevet 2. mai 2003 Takker og bukker Nei den virka ikke der heller.
mandela Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 hva er det som ikke virker? du kan laste ned fra meg her si i fra når du er ferdig, så fjerner jeg filene
ZneyPhinx Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Lasta ned DX9.0a på en PC jeg fixa istad, funka da fint for meg 8)
Boralis Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Skrevet 2. mai 2003 Vel nok en gang takk for at dere prøvde å hjelpe men jeg får ikke lastet ned directX 9 uansett hva jeg prøver, kan laste ned alt annet men ikke den
mandela Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 mener du at du ikke får laste den ned fra nettsiden min?
SnowDOG_ Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Wow det er rare greier at du ikke kan få lastet ned DX9.a Har faktisk aldri hørt om noe slikt før.
Xvani Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 kødder du snekkern? hva skjer når du prøver? funker fett her..
Boralis Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Skrevet 3. mai 2003 Nei jeg kødder ikke, og jeg forstår heller ikke hva som skjer men jeg får ikke lastet den ned,kan laste ned et hvilket som helst annet prog uten problemer bare ikke den :-?
Boralis Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Skrevet 3. mai 2003 du har testet å laste ned fra siden min? Jeg har vert hos en kompis og fått tak i directX 9.0 og innstalerte denne, da dette var gjort kunne jeg gå på din side og laste ned uten problemer det samme kunne jeg fra siden du viste til lengre opp. Pussige greier men nå funker det iallefall og takk for at du gadd å bry deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå