Gå til innhold

[Løst]Trenger hjelp til å finne gammel tegneserie:P


Anbefalte innlegg

Hei

 

For mange år siden så gikk det et sånt superhelt serie på cartoon network der superheltene var en gjeng med supersterke katter med svarte drakter. Jeg klarer ikke å fortelle så veldig detaljert om denne serien, siden det er så lenge siden det gikk på tv, men jeg syns å huske att de hadde noe lignende jettfly også... xD

Håper dere forstår hvilken serie jeg mener, og at dere husker hva den heter fordi det skulle jeg gjerne visst:)

 

Takker for alle svar=D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme problem her. Jeg er også ute etter en tegneserie som gikk for mange år siden.

Husker veldig lite... Hovedkvarteret til de "gode" var formet som fronten på en slags panter/katt som lå på magen med bena fremover. Det ene bentet til "katten" fungerte som en garasje for våre helter's mange kjøretøy.

Tror vår helt i serien hadde en katteklo på en ene armen som han brukte som våpen. Han kunne skyte denne kloen mot sine fiender. Han brukte den også for og komme seg over sprekker i bakke osv.

 

Så vidt jeg husker var de "onde" i serien noen grønne troll.

 

Håper noen klarer og huske navnet på denne serien. På forhånd takk ;)

Lenke til kommentar

God damn it! :hrm: Jeg er sikker på at jeg egentlig vet hvilken serie du snakker om, men kommer bare ikke på det.. sitti å tenkt/søkt i snart en halvtime, men jeg finner det ikke ut :dontgetit: å da blir jeg så irritert :p

* Jeg prøver mer imorgen, hvis ingen har funnet det ut til da =)

edit: du har ikke noe tv-kanal/årsperiode til hjelp, altså hva er mange år? 5/20 :p

Endret av Kenichi-san
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...