Fr3eman Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 I julen kjøpte jeg meg ny pc for og spille COD 4 og 5. Pcen funger fint til det. Men da jeg plutselig ble hekta på wow igjen så lagger det nesten mer eller på den gammle pcen min, jeg blir rett og slett helt oppgidd. denne pcen skal jo være mer eller bra nok for og kjøre wow... Jeg har instalert nyeste skjermkort driverene, men det er vel det jeg har jort, Kjører foresten på 64bit vista. Vist noen har en anelse hvorfor det lagger, snakker nedi 20-30 fps så er jeg evig takknemlig. Her er en liste av komponenter jeg har i pcen min, med pris Antec Nine Hundred Amentio 918,- Asus P6T Deluxe Amentio 2486,- Intel Core i7 920 Datakjeden 2582,- Kingston ValueRAM DDR3-1333 6GB Amentio 1289,- Nexus 120mm Real Silent Mamoz 95,- Samsung Spinpoint F1 1 TB Netshop.no 875,- Sapphire Radeon HD 4870 X2 Amentio 4295,- Thermaltake Toughpower 750W PCkiosken.no 1075,-
Ritualz1 Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Wow, støtter kun 1 gpu. Så du kjører "bare" en 4870. Eller forslår jeg å slå av shadow-effekten. Den er veldig dårlig støttet i de nye Ati-driverene. Og ikke kjør i windowmode. Jeg har samme skjermkort som deg, (resten ser du på profilen min) og kjører ca 50-60fps med ganske mange addons. Så prøv de tingene ovenfor å se hvordan det går.
freonor Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 WoW støtter SLI så jeg antar det støtter CF. Overklokker du CPU? WoW er mest CPU avhengig. Hvor har du 20-30 FPS? I Dalaran må du ha det beste som er på markedet for å kjøre 60+ fps stabilt. Skru av HT. Dette vil øke ytelsen litt siden WoW bare støtter dual core.
Ritualz1 Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Wow støtter ikke NOE som helst multiGPU oppsett... LINK
freonor Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 (endret) Jasså? LINK LINK Endret 8. mai 2009 av freonor
Ritualz1 Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 (endret) vel dem har sagt at det ikke virker lenge nå.. men kan jo være at det har kommet i det siste da... Endret 8. mai 2009 av Ritualz1
Fr3eman Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Skrevet 9. mai 2009 WoW støtter SLI så jeg antar det støtter CF. Overklokker du CPU? WoW er mest CPU avhengig. Hvor har du 20-30 FPS? I Dalaran må du ha det beste som er på markedet for å kjøre 60+ fps stabilt. Skru av HT. Dette vil øke ytelsen litt siden WoW bare støtter dual core. I 5 mans instance så lagger det. å i 20 er det helt jævlig. Jeg har ikke overklokket noe ting, alt er standar Hva er HT?
freonor Skrevet 10. mai 2009 Skrevet 10. mai 2009 WoW støtter SLI så jeg antar det støtter CF. Overklokker du CPU? WoW er mest CPU avhengig. Hvor har du 20-30 FPS? I Dalaran må du ha det beste som er på markedet for å kjøre 60+ fps stabilt. Skru av HT. Dette vil øke ytelsen litt siden WoW bare støtter dual core. I 5 mans instance så lagger det. å i 20 er det helt jævlig. Jeg har ikke overklokket noe ting, alt er standar Hva er HT? HT = hyperthreading som gjør at du får 8 tråder istedenfor 4. i7 er en quad core. Med HT gir dette 8 tråder... Du burde lese litt om overklokking og klokke cpuen din til ihvertfall 3.2-3.6 så vil du merke forskjell. Alt må gjøres igjennom BIOS. Vet du ikke hva det er må du lese en god del før du prøver deg på noe.
Hrodebert Skrevet 10. mai 2009 Skrevet 10. mai 2009 Endret emnetittel til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse. Les hva nettetiketten sier om dårlig bruk av emnefeltet. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå