Gå til innhold

billig touch med fysisk qwerty, forslag ?


Anbefalte innlegg

Jeg er 15 år å vil ha ny mobil. Jeg vil ha touch screen, fysisk qwerty tastatur, god musikk kapasitiet og ganske bra kamera.

Har sett på se xperia1, men den er så altfor dyr for meg egentlig. men har så veldog lyst på. Er det andre teleonfer på markedet som ligner , en med litt gunstigere pris ?

Takk på forhånd :D

Endret av hhelene
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

htc dream/t-mobile g1 har berøringsfølsom skjerm og fysisk qwerty-tastatur. Kameraet er ikke det beste, lyden aner jeg ikke, ettersom jeg ikke bruker den som mp3-spiller, men den mangler 3.5mm jack.

 

Du får android, MASSE teknologi, og det beste: Du får det til en billig pris.

 

På ebay har jeg sett telefonen gå for 1700 kr. Da snakker vi NY telefon!

Vanlig ny pris er på rundt 2600 kr. Omtrent i samme gate som nokia 5800.

 

Du må riktignok importere telefonen, men til gjengjeld får du en telefon spekket med teknologi til en ufattelig pris :)

Lenke til kommentar
htc dream/t-mobile g1 har berøringsfølsom skjerm og fysisk qwerty-tastatur. Kameraet er ikke det beste, lyden aner jeg ikke, ettersom jeg ikke bruker den som mp3-spiller, men den mangler 3.5mm jack.

 

Du får android, MASSE teknologi, og det beste: Du får det til en billig pris.

 

På ebay har jeg sett telefonen gå for 1700 kr. Da snakker vi NY telefon!

Vanlig ny pris er på rundt 2600 kr. Omtrent i samme gate som nokia 5800.

 

Du må riktignok importere telefonen, men til gjengjeld får du en telefon spekket med teknologi til en ufattelig pris :)

 

får jeg telefoner på norsk da ?

Blir det problemer med overføring av abbonement ?

Lenke til kommentar

Selgerne selger den ofte unlocked, slik at du kan putte inn et hvilket som helst simkort. Og skulle de ikke selge den unlocked, er det mange nettsider som lar deg låse opp telefonen ved å betale 20 USD.

 

Jeg har telefonen på engelsk og trives med det. Om det er noen som driver og oversetter til norsk nå aner jeg ikke. Kommer android-telefoner på det norske markedet seinere i år, så da er det bare å flashe den.

 

Det er en av de kule tingene med telefonen. Du kan enkelt oppdatere den selv :)

 

 

Hvis du tenker på det fysiske tastaturet, så er løsningen akkurat nå at du holder inne a eller o, og så kan du velge de nordiske tegnene.

 

Softkeyboard'ene kan man få norsk layout på vil jeg tro.

 

En ting til. Sjekk ut designet på telefonen. Jeg syntes den var buttfugly. Aldri om jeg skulle ha en så stygg telefon. Men i virkeligheten ser den ikke så ille ut. Ihvertfall ikke den hvite versjonen.

 

Telefonen finnes i svart, hvit og som android developer phone.

 

Du kan spørre i android-tråden om det er noen i nærheten av der du bor som kan vise deg den. Det beste, før du kjøper deg noe, er å teste det ut selv for å se om du liker det eller ikke :)

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1081676&hl=

Lenke til kommentar
Når kom iphone med qwerty tastatur??

 

var vell egentlig ikke det jeg prøvde å få fram med den posten da...

poenget var at han heller burde gå for en iphone :)

 

TS vil han en mobil der qwerty tastatur er et must for h*n og du foreslår iphone. lol

Det var poenget mitt i forrige innlegg da:)

 

Har sett på se xperia1, men den er så altfor dyr for meg egentlig. men har så veldog lyst på. Er det andre teleonfer på markedet som ligner , en med litt gunstigere pris ?

Takk på forhånd

 

vel, hvis du ikke har mye penger, kan du jo alltid kjøpe en brukt en, er du litt litt flink med å prute , vil du klare å prute ned en SE Xperia1 som er brukt kanskje i 1 måned helt ned til 3000, eller enda lavere.

Dessuten har du jo HTC G1, som kan bestilles fra utlandet. Da koster det ca 3700 inkludert moms og frakt. Og det samme mobil i brukt markedet kan kjøpes helt ned i 2500.

 

Med brukt mener jeg da at telefon har ikke noe synnlige riper, funker 100% er så å si ny. Du må lete litt men til slutt vil du klare å finne en. det er viktig da at du ser på mobilen før du kjøper, unngå postoppkrav opplegg og slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...