Mawrick Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 En vei gjennom fransk landskap....noe som er bra/dårlig?.... Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Wow episk. Kunne mann fat 1680px wallpaper eller blir det for mye? Det er kjempefint. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 dette var pent En av de bedre bildene jeg har sett i dag. Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Takker for tilbakemeldingene. @coax: Skal se om jeg finner det igjen i større versjon - tror ikke det ligger på pc'en jeg har her.... Lenke til kommentar
Con Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Hvor er dette? Jeg vil kjøre der!! FORT!! Flott bilde forresten. Kunne kanskje vært en anelse lysere som "inc" sier. Men ellers fint Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 hehe, et sted i Frankrike, husker ikke helt hvor det var, men er regnet som "landevei", går også motorvei like i nærheten husker jeg... (Men ikke så artig å kjøre på motorveien hele tiden, så da er det jo en grei avveksling at det går paralelle "mindre" veier... ) Lenke til kommentar
Con Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Tror jeg heller hadde valgt denne jeg og ja Nydelig sted! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Flott" Masse dybde og friske farger. Kjenner jeg får lyst på langtur i bil bare for å ta bilder når jeg ser noe slikt Lenke til kommentar
Carny Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 "Har sett det før", men det gjør det ikke til et dårlig bilde. Eneste som trakk litt ned for min del er "buss-lomma" på venstre side, men det er nok bare en smakssak... Liker himmelen, fargene og linjene. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Veldig bra bilde, men horisonten ser litt midstilt ut (?) Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Veldig fine linjer, og jeg liker spesielt godt det treet som bryter med det hele. Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Lekker himmel, synd du står under en sky selv og får skygge på første del av veien. Busslomma køddet til litt for det estetiske, men samtidig er treet på venstresiden viktig. Flott himmel. Er horisontlinja en smule skjev? Eller er det helning i landskapet? Syntes ikke det gjorde noe at den er såpass midtstilt. K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå