Gå til innhold

Kommentartråd - Prosjekt: 3,14. Mitt eget kabinett i tre.


Anbefalte innlegg

Når jeg skal lage hull til viftene på 140mm, skal hullet da være akkurat 140mm eller skal det være litt større eller litt mindre? :roll:

 

Håper noen som har greie på dette kan svare meg :innocent:

Neste Kunst&Håndtverkstime har jeg tenkt å lage hull til viftene, så da er det ganske greit å vite hvor stort det skal være :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kommer det update i kveld ? :D

Nei, beklager...

Siden jeg har alle platene og hele prosjektet mitt på skolen får jeg ikke jobbet så ofte med det som jeg skulle ønsket... Vi har bare Kunst&Håndtverk en gang i uka, og av og til detter også de ut pga. fri og liknende... Men når jeg får ta det med meg hjem skal det nok komme updater mye oftere... Håper på å kunne ta det med meg hjem om noen uker...

Lenke til kommentar

I dag, da jeg var ferdig med prøvemuntlig, fikk jeg lov til å være på sløyden siste timen :) Fikk ikke gjort så mye, men har nå borret forsenkinger til skruene.. ;)

Fikk ikke tatt noen bilder i dag pga. at jeg ikke hadde kameraet med, og mobilen min har jeg mista i sjøen ( :wallbash: ). Men det var egentlig ikke så mye å ta bilde av heller... I morgen har jeg fri i fra skolen (skal jobbe), så det blir desverre ingen ny update på en uke ennå... :hm:

Skulle så gjerne ønske jeg fikk jobbe litt oftere med prosjektet... :mellow:

Lenke til kommentar

Hei.

 

Hyggelig at du følger med..

 

det blir bra det der, men når kommer neste update.

Tror jeg hadde satset på nok brønner vist du er usikker på hva du skal ha,

men det fineste er å ha bare akkurat det du trenger siden det blir penere.

Virker renere stilmessig.

 

Fine arbeidslokaler :blush:

 

får håpe at du blir ferdig siden skolen slutter den 22.06 ellers har du kansje mulighet for å gjøre noe et annet sted. Det er ofte et problem.

 

Men stå på, skal bli spennende å se sluttresultatet :thumbup:

Lenke til kommentar

Neste update kommer nok ikke før neste onsdag desverre...

Jeg blir ikke ferdig før skolen slutter ;) Men det gjør ingenting..

Bor på gård, og har det meste av utstyr jeg trenger her ;)

En av fordelene med gård er at man slipper å tenke på støyen :thumbup:

Beklager at det tar så lang tid mellom hver update, men jeg har desverre ikke anledning til å jobbe med det oftere..

 

Jeg tror jeg kommer til å ha fire 5,25" brønner til dvd-brenner, blu-ray brenner, viftestyring og eventuelt denne, pluss en 2,5 * 7 cm brønn til sound control-en...

 

Har tenkt å bruke en løsning lignende HansiFansi sin fremfor brønnene, med et gitterlignenes ting. Da kan jeg skjære ut plass til flere ting etter hvert som jeg får bruk for det..

Hva syns dere om det? :hmm::p

 

Takk for positive kommentarer :laugh:

Det får meg til å holde motet oppe :yes:

Ja, det skal bli spennende og se om jeg får det til å bli som jeg har tenkt.. Dersom jeg får det til, kommer det til å bli ganske fint tror jeg :D

Endret av Plinge93
Lenke til kommentar

Jeg kom plutselig på noe her om dagen (egentlig var det Alliha, men)..

Kan det bli noe problem med at ledningene til PSU-en blir for korte, i og med at jeg skal ha en 120mm vifte mellom PSU-en og HK-et?

Og i tilfelle, fins det forlengningskabler som funker greit?

Lenke til kommentar

Da er det bare å måle hvor lang ledningen er (mål fra der PSUn skal plaseres og hvor kabelen kobles på hovedkortet). Pluss på noen cm så ikke kabelen blir dritstram ;) Kjøp gjerne en skjøtekabel for sikkerhets skyld (hvis nødvendig).

 

Når du kjøper en ny PSU seinere, pass på at kabelen er mer enn lang nokk (så blir det enklere å plasere den på en pen måte)

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...