Gå til innhold

Kommentartråd - Prosjekt: 3,14. Mitt eget kabinett i tre.


Anbefalte innlegg

Pakken fra Microplex kom for noen dager siden.. Har desverre ikke hatt tid til å legge ut noe om den ennå, pga. muntlig eksamen. Men nå er jeg ferdig med eksamen ;) så bilder kommer antageligvis i løpet av morgendagen... Har tatt noen bilder i kveld, men legger dem ikke ut nå ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Ehm.. Har desverre ikke fått gjort noe på veldig lang tid nå :blush::( I sommerferien hadde jeg tenkt å gjøre det ferdig, men jeg jobba så mye at jeg ikke fikk tid til noe særlig med kabinettet... Og nå har jeg begynt på internatskole og flyttet hjemmefra, så det er ikke så lett å jobbe med det her heller. Men jeg har ikke glemt det! Det skal bli ferdig en gang! Håper om ikke så veldig lenge... Jeg skal prøve å ikke skuffe dere!

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Holder nå på å markere opp hvor jeg skal skjære på baksiden... Skal prøve å få skjært ut en del i løpet av helgen, og så legg ut update :)

 

Prøver på et under nå, og få dette prosjektet til å bli vekt fra de døde :innocent:

 

 

EDIT: Helgen ble litt for kort... :whistle: Skal på ferie denne uken, men kommer sterkere tilbake neste uke ;)

Endret av Plinge93
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fordi jeg går på internatskole, der jeg ikke har muligheter til å jobbe med prosjektet. Jeg er bare hjemme av og til i helgene, og da jobber jeg som oftest.

 

I sommer har jeg også hatt det altfor travelt. Så frem til sommeren da jeg kunne slappe mye av, men har jobbet omtrent hele tiden...

Lenke til kommentar

Fordi jeg går på internatskole, der jeg ikke har muligheter til å jobbe med prosjektet. Jeg er bare hjemme av og til i helgene, og da jobber jeg som oftest.

 

I sommer har jeg også hatt det altfor travelt. Så frem til sommeren da jeg kunne slappe mye av, men har jobbet omtrent hele tiden...

 

Åja, hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...