Gå til innhold

Hvilket tastatur bør jeg velge?


Anbefalte innlegg

Hei!!

 

Jeg sitter med en MX510 mus idag men den skal oppgraderas til en "Roccat Kone Gaming Mouse".

 

Har sett litt på "Razer Arctosa Silver" og "Logitech G11".

 

Hva synes dere som har prøvd disse? Er ingen super gamer lengre, så trenger egentli ikke noe gaming tastatur men har som erfaring at dem som regel er bedre å behagligere å bruke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Broren min har det tastaturet og syntes det er dritt. Stive knapper og vondt å bruke over lengre tid. Faktisk så syntes jeg en del gamingtastaturer er bedre enn vanlig. Ofte pga. smarte knapper og løsninger og bedre komfort.

 

Jeg vill ha ett som er lett å skrive på med myke knapper.

Lenke til kommentar
Saitek Eclipse II

Anbefaler det. Egentlig ett gamingtastatur, men er veldig komfortabelt. Ikke så dyrt heller.

 

Du mener det er bedre å mer behaglig å bruke? prisen er jo "helt" grei sånn ellers. Men er disse alternativene bedre enn "Razer Arctosa" Den koster 490.- + frakt å mer enn det hadde jeg ikke tenkt å gi. Får jeg et bra/bedre for en billigere penge så er det bare fint:D

Lenke til kommentar
Selv kjøpte jeg Razer Lycosa Mirror i dag, og er ekstremt fornøyd med det. (Har ikke en gang innstallert programvaren som Razer er kjent for, i7 PC-en kommer i morgen.) På min nåværende PC har jeg et Logitech Media 600, som nevnt ovenfor, og det er veldig bra det også. ;)

 

Var innom Elkjøp igår og testet Media 600 og kan ikke si jeg var imponert. Sitter idag å skriver på et Ultra flat fra logitech å det er på linje med Media 600 når det gjelder tastene. Jeg vil gjærne ha noe som er mer behaglig å skrive på, litt som laptop-taster, hvis dere skjønner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...