Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Normalt at jenter suger deg etter analt samleie?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Det synes jeg er svakt. Hvis kompisen min hadde tatt damen min, hadde jeg ditchet dem begge. Bestekompisen min ble sammen med eks-en min. Da tenkte jeg "stakkars fyr, hun er drøy", la an på henne foran ansiktet hans og ventet til de skulle slå opp sånn at jeg fikk kompisen min tilbake igjen.

 

Jeg løser ting med tungen (in more ways than one), ikke med nevene.

Lenke til kommentar

Greit, kan si meg enig der. Jeg hadde nok ikke hatt så mye å gjøre med noen av de, men om jeg hadde snublet over en mulighet til å eie en av de, så hadde jeg brukt den muligheten.

Og hvis vi holder oss til denne situasjonen, så kan vi anta dette var på en fest eller liknende, og med alkohol i blodet er det ikke umulig dyret i meg hadde sluppet løs.

 

Der i mot, hvis en kompis hadde lagt an på damen min med det mål å bevise for meg at hun ikke er til å stole på, så hadde jeg takket han. Men da regner jeg med han hadde stoppet før det skjedde noe.

Endret av stakan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Min bestekompis er sammen med en jente som en annen nær kompis av oss holdt på med før. Når sistnevnte får alkohol i blodet pleier han å prøve seg på henne (til tider med ganske drøye replikker). Bestekompisen min bare setter seg og slapper av. Han driter i det. Han vet hvor han har dama. Hvis hun mot formodning skulle være utro, er hun ikke noe å samle på uansett. Moving on...

Lenke til kommentar

Jaja, helt rett måte å håndtere det på. Selv om jeg kanskje hadde bedt kompisen min bare kutte ut. Men hvis en kompis hadde gått så langt som å la damen min suge han, så hadde det kanskje vært et større svik enn at damen gjorde det. Spørs hvilken kompis det er snakk om.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Jævlig uhygienisk, men også jævlig deilig. I aktens hete er det fort gjort å være litt mindre ansvarlig. Jeg er usikker på om jeg hadde stoppet noen hvis de hadde ønsket å gjøre det med meg.

Lenke til kommentar

Det hørtes jævli nasty ut, ikke for gutten, men for jenta. Tror IKKE det er normalt. Synes det er helt sykt å høre om jenter som knuller på kompiser til typen, hva faen tenker de med egentlig? Bestekompisen min var sammen med ei jente for litt over et år siden, ble slutt rett etter nyttår. Jeg var jo ganske god venn med dama hans også og hendte vi dro på fester sammen uten bestekompisen min også, ihvertfall etter det ble slutt. Husker en kveld vi var vel 5-6 kompiser, hu kjerringa og venninnene hennes, ingen kom seg hjem og alle sov hos meg på samme rom. Hun presterte da å suge en av de folka som var der, mens vi var 6-7 stk som sov rundt dem bare meter unna, i tillegg var han henne sugde en kompis av eksen hennes. Og de var langt ifra over hverandre på den tiden, de sov hos hverandre ofte og oppførte seg egentlig som kjærester bare at det var offentlig slutt. Blir kvalm av sånne jenter :p

 

Knulle på ekser og damer er et stort nono i min bok, om du tar ei som en kompis har hatt et ons uten følelser i bilde er det greit imo.

Lenke til kommentar

Nå skal det sies at situasjonen til "kompisen" min var litt anderledes enn det den ville vært i alle andres tilfeller. Går ikke sammen med han mer, han er litt spess, men jeg kan si at det ikke var noen bombe at det som skjedde, skjedde. Er forøvrig enig med stort sett alle som har skrever i denne tråden :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...