Gå til innhold

BK: Rett før det skjer ( tennis)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du setter etter litt nøyere cruel, burde du oppdage at tennisballen er limt inn i ettertid. Den har jo hvite ujevne kanter på toppen. I tillegg virker selve ballen altfor i forhold til resten. Ser fake ut rett og slett.

 

(mulig min teori om at den faktisk er limt inn, er feil, men...).

 

Og mangler fart i bildet som nevnt tidligere.

Lenke til kommentar
Hvis du setter etter litt nøyere cruel, burde du oppdage at tennisballen er limt inn i ettertid. Den har jo hvite ujevne kanter på toppen. I tillegg virker selve ballen altfor i forhold til resten. Ser fake ut rett og slett.

 

(mulig min teori om at den faktisk er limt inn, er feil, men...).

 

Og mangler fart i bildet som nevnt tidligere.

 

ja du tok meg der, ser jeg har brukt for liten tid på utklippingen, men er det altfor stor det skal stå?

Lenke til kommentar
Hvis du setter etter litt nøyere cruel, burde du oppdage at tennisballen er limt inn i ettertid. Den har jo hvite ujevne kanter på toppen. I tillegg virker selve ballen altfor i forhold til resten. Ser fake ut rett og slett.

 

(mulig min teori om at den faktisk er limt inn, er feil, men...).

 

Og mangler fart i bildet som nevnt tidligere.

 

Må innrømme at jeg ikke åpne opp bildet for å få det til å bli stort engang. Men ser det såklart lett når du sier det.

 

Protips; skal du skyte ting som bevegser seg alà dette er det sinnsykt vanskelig å få til skikkelig bra som en composite uten at det ser veldig stivt ut ^^

 

Edit; du kan ikke fikse hvor engasjert modellen er i photoshop. uansett hvor god du er.

Endret av cruelphotography
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...