Gå til innhold

X-men Origins - Wolverine, tøffere enn toget

whaley

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har testet det? :) Jeg kjøpte det i dag, og har spilt et par timer. For et adrenalin kick.. Herlig grafikk, og min favoritt superhelt nr 1. Wolverine med knivskarpe klør ;)

Action adventure, med oppgraderbare skills og weapons - akkurat i min gate :) Spent på hvilke anmeldelser spillet får. Release date er vel i morgen ifølge gamespot.

Gled dere :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Spillet utgis til alt av plattformer så vidt jeg vet, så jeg flytter tråden til Felles-kategorien.

Skrevet

Annmeldelse fra IGN.

7,8 er en grei score. Jeg ville gitt spille 8/10. Enig i mye av det annmelderen kommenterer, det blir litt repetivt, men fy så arti også :)

Skrevet

Testet demoen på PS3 før i dag og er absolutt noe jeg kommer sterkt til å vurdere å handle inn for å si det sånn, var jo blodig som f... også :)

Skrevet

Jeg kommer søren ikke videre! Sitter fast når jeg er i 2.etg der turretene skyter på meg, de med laser sikte. Noen ide? Ganske tidlig i spillet.

Skrevet

Jeg personlige likte ikke demoen, likte det best da man kunne sloss en-mot-en og samtidig få litt ''utfordring''..

Betaler ikke mer enn 250,- kroner for det ! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

En av årets positive overraskelser for min del.

Sjeldent at film- spill blir bra, men dette var gøy!

Skal dog nevnes at når man endelig er ferdig på Normal er det lite fristende å starte nytt spill på Hard.

Manglet 3 Dog Tags da jeg var ferdig. Bittert :)

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg var litt nyssgjerrig på x-men så jeg lasta den ned fra psn..altså demon...var enkli ganske fett å spille,a true hack and slash,men bare synd man vet hvordan det ender,det er jo basert på filmen..

men tipper jeg kommer til å kjøpe det imorra..har verdibevis på spaceworld :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...