Gå til innhold

Top 10 spill for 2009

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

lol, eid :!:

edit: Du mafkoy, ta dette som kritikk som du kan lære av. Så neste gang lager du bedre film :thumbup:

Endret av Nerowulf
Skrevet

Er den så dårlig assa? :!:

Er ikke en av de småungene som mener å reklamere for sin egen film, men har i det siste vært litt mye inn i det her med editing og poste filmer på youtube. Ville bare se hva folk syntes. Men er jo greit med litt konstruktiv kritikk, istedenfor respons fra unger som synes det er drit kult å si "fail" fordi de ikke liker noe de har sett.

Om det er noen av dere som har et bedre produkt på youtube, så vil jeg gjerne se det...

MENER IKKE Å STARTE OPP EN KRANGEL NÅ!

Skrevet

Tar en liten quote her: "En bra film på youtube som viser noen av de nyeste spillene i 2009. "

Høre's ut som om du snakker om en ANNENS film, måten du sier en "bra" (hvor enn du får det fra :roll: ) film på youtube er på en måte litt "skryting" og reklamering av din egen film.

Hadde vært bedre om du skrev: "En Film jeg lagde om de top 10 spillene i 09."

Litt kritikk er bare bra for deg.

Og ja, tro meg, jeg vet hva jeg snakker om xD

30 video'r på youtube atm :p

Skrevet
Tar en liten quote her: "En bra film på youtube som viser noen av de nyeste spillene i 2009. "

Høre's ut som om du snakker om en ANNENS film, måten du sier en "bra" (hvor enn du får det fra :roll: ) film på youtube er på en måte litt "skryting" og reklamering av din egen film.

Hadde vært bedre om du skrev: "En Film jeg lagde om de top 10 spillene i 09."

Litt kritikk er bare bra for deg.

Og ja, tro meg, jeg vet hva jeg snakker om xD

30 video'r på youtube atm :p

Men om du sammenligner brukernavnet mitt på youtube med brukernavnet her, så ser du jo at det er det samme, dessuten ser det ikke ut som noen av dere hadde noe problem med å skjønne at det var jeg som hadde laget videon. Men jeg skal endre kommentaren siden dette skapte så mye styr, beklager, lol.

Orker du å si brukernavnet ditt på youtube Xerius987?

Skrevet
Men om du sammenligner brukernavnet mitt på youtube med brukernavnet her, så ser du jo at det er det samme, dessuten ser det ikke ut som noen av dere hadde noe problem med å skjønne at det var jeg som hadde laget videon.

Det var vel det som ble litt "teit". At du sier "En bra film på youtube", akkurat som om du hadde kommet over den tilfeldig, og ville opplyse om den her. Når folk da ser at bruker-navnene er like, er det jo naturlig å tro at du poster her bare for å reklamere.

Det du er ute etter er vel tilbakemeldinger/kritikk? Slik du skriver det blir det nok desverre reklame.

Skrevet
Men om du sammenligner brukernavnet mitt på youtube med brukernavnet her, så ser du jo at det er det samme, dessuten ser det ikke ut som noen av dere hadde noe problem med å skjønne at det var jeg som hadde laget videon.

Det var vel det som ble litt "teit". At du sier "En bra film på youtube", akkurat som om du hadde kommet over den tilfeldig, og ville opplyse om den her. Når folk da ser at bruker-navnene er like, er det jo naturlig å tro at du poster her bare for å reklamere.

Det du er ute etter er vel tilbakemeldinger/kritikk? Slik du skriver det blir det nok desverre reklame.

Okei, men da beklager jeg eventuelle misforståelser, mente ikke å "reklamere" for min egen film. Men synes allikevell noen av de øverste kommentarene var unødvendige.

Skrevet
Virker som folk hater deg mafkoy. Filmen var ikke så rævva.

Ingen som hater mafkoy, men måten han ba om tilbakemeldinger ble litt feil. Syns heller ikke filmen var dårlig. Nei, jeg sier ikke den var bra heller. Litt overdreven negativ kritikk her, men det er desverre slik reklamering generelt svares på (VET det ikke var ment som reklame, men sånn ble det oppfattet og dermed ble tilbakemeldingene i tråd med det).

Skrevet (endret)

Jeez, hvis ikke man klarer å gi kritikk uten å komme med slike kommentarer kan man like godt la være å poste.

Filmen var dårlig ja, men fortell trådstarter heller hva som kan gjøres bedre enn å kom med kommentarer som "Det er jo bare drittspill der.. ".

@ klaskan

For det første: Verken du eller noen andre på dette forumet vet om spillene i videoen er 'drittspill', fordi de har ikke kommet ut enda.

For det andre: Når man kommer med kommentarer som "poor poor boy" osv virker det som at man passer fint under kategorien:

.. unger som synes det er drit kult å si "fail" fordi de ikke liker noe de har sett.
Endret av Wikipedersen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...