Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ble forelsket i en jente, hvordan gå fram.?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er 14år gutt(bare for info)

 

Møtte en jente på en komf. leir ting og ble med en gang forelsket, Vi snakket nesten hele tiden de 24timene opplegget varte og det virket som hun likte meg litt og. vi lå tilogmed intil hverandre meg hennes hode opppe brystet mitt når vi sov.. :)

 

Så.. jeg fikk msnen hennes og vi begynte å snakke på msn via webcam/mikrofon og sånt.. fant ut at hun bodde 20-30min unna meg med buss..=/

 

En annen jente som vi møtte der har liksom snakket med oss begge og funnet ut at vi likte hverandre og sånt, så hun har liksom fortalt oss begge dette.. Så vi sender hjerter og sånt på msn, men jeg har lyst til å møte henne og bli sammen med henne.. :love:

 

 

så mine spørsmål er:

 

1. er 20-30min med buss for langt når vi er 14 år?

2. Hvordan kan jeg be om å få møte henne, evt. be på kino eller noe?

3. Om vi møtes og det "klaffer" enda mer, hvordan kan jeg "spørre" om å bli sammen med henne?(er ikke flink med sånt og, syns også at det "å spørre på henne" er litt rart og barnslig(?)..

 

 

Takk for svar=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akk, den unge kjærligheten. *savn*

 

30 min med buss er da ikke noe som helst. Det ønskelige hadde vel vært at hun bodde rett over gaten - men sånn er det da ikke. Så du får bare gjøre det beste ut av situasjonen :]

 

Bare spør om hun kan tenke seg og finne på noe. Ikke vanskeligere enn når du ber en venn eller noe.

 

Og den siste skal jeg ikke svare på, da jeg er jævlig godt på og drite meg ut.

Lenke til kommentar

Digger fjortiskjærlighet! :D

 

Okei, 20-30 min med buss er ingenting. Nada.

 

Rett frem! "Hei, vet du, jeg syns vi skulle finne på noe en dag. Hva sier du til <fyll inn fet greie> på <vilkårlig dag>?"

 

Det å bli sammen er etter min mening ikke noe man spør om, det er noe man blir ved felles enighet. Kliner dere er det store muligheter, så et kyss er hvertfall godt på vei. ;)

 

Lykke til for deg! :)

Lenke til kommentar

Finn på noe gøy! Noe ingen har tatt hun med på før..

Men siden dere er såpass unge, så er nok ikke kino oppbrukt for hennes del, så kino kan være en ide.

Bowling, spasering/cafebesøk på brygga (hvis det er brygge der dere holder til), labbetur til det lokale utkikksstedet, etc etc.

Kun fantasien setter grenser. :)

 

Og siden du allerede vet at hun liker deg, er det kort prosess å få i gang noe. Ta sjangsen og ta hånden hennes når dere møtes. Gi henne en ekstra lang klem, og gå for kysset ved første mulighet. Skap kroppskontakt og nærhet fra første stund. Du veit dama liker deg, så dette er en cakewalk. :)

 

Lykke til, og hold oss oppdatert på hvordan det gikk! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...