Gå til innhold

Kjøpe ny gaming pc


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan det være at du har et av kortene disabled(koblet ut)?

Nei. men det er 2 kort i et kort . just so u know!

 

Går ann å disable 'multi GPU usage'. Hvertfall går det i Sli, så ville forundre meg om det ikke går i CF osgå.

har prøvd med crossfire på og av. ingen forsjell

Lenke til kommentar
Kan det være at du har et av kortene disabled(koblet ut)?

Nei. men det er 2 kort i et kort . just so u know!

 

 

Skjønte det:) Siden det ikke er forskjell så er det åpenbart at du maks har 50% ytelse. Jeg må spore litt. Det er sikkert en av oss som finner en løsning. Enten er det noe feil med kortet, eller så finner vi ut av det. Kanskje du kan oppdatere driverne(har sikkert gjort det men for sikkerhets skyld).

Lenke til kommentar

Jeg har sett at du har holdt på med dette FPS styret rundt COD4 i månedsvis nå. COD4 er ikke et krevende spill, og i prinsippet kjører et stk HD4850 COD4 på fullt.

 

120FPS bør være mer enn spillbart. Jeg anbefaler at du prøver skjermkortet på feks Far Cry 2(evt en Demo) og ser om det er ok. Jeg er ike sikker på om COD4 i det hele tatt støtter muliple skjermkort. Du bør ikke holde på skifte skjermkort bare for at et spill ikke fungerer. Det er ikke lenge siden du hadde 9800GTX+ eller noe sånt og hadde problemer. Dersom du nå har det samme hovedkortet og du faktisk har et problem, så må det være noe feil med PCIe kontakten.

Lenke til kommentar
Jeg har sett at du har holdt på med dette FPS styret rundt COD4 i månedsvis nå. COD4 er ikke et krevende spill, og i prinsippet kjører et stk HD4850 COD4 på fullt.

 

120FPS bør være mer enn spillbart. Jeg anbefaler at du prøver skjermkortet på feks Far Cry 2(evt en Demo) og ser om det er ok. Jeg er ike sikker på om COD4 i det hele tatt støtter muliple skjermkort. Du bør ikke holde på skifte skjermkort bare for at et spill ikke fungerer. Det er ikke lenge siden du hadde 9800GTX+ eller noe sånt og hadde problemer. Dersom du nå har det samme hovedkortet og du faktisk har et problem, så må det være noe feil med PCIe kontakten.

Sant, holdt på med dette en god stund! Men cod4 støtter ett eller flere skjermkort. Det står inne på graphics, Dual Video Cards On/Off.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...