Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Svineinfluensa: Hvor syk blir man?


Delvis

Anbefalte innlegg

Nå ser man klare tegn på at media har kuttet ned på alt hysteriet, det hele var (SOM VANLIG) en oppskryt sykdom som hele verden skulle dø av! Nytter ikke å lese noe nå om dagen, alt er bare TULL! :thumbdown:

Ikke rart at WHO blir oppgitt på to type mennesker: de som blir hysteriske, og de som er dum dristig..

 

Youtube som forklarer hvorfor H1N1 kan være farlig og er farlig...

Endret av Vaio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har forlengst vent meg til at media roper ulv litt for ofte. Litt kjedelig den gang det virkelig er en ulv som kommer. Håper media folket klarer å leve med tapte liv på sanvitigheten som følge av at folk ikke trudde på faren den dagen det virkelig er en ulv. Eller kanskje de ikke har noen sanvitighetn, kanskje de kunn er følelse løse åtselsdyr som lever av frykten de sprer rundt seg.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
lignende svartedøden? sperr grensene før det er for sent, jeg vil ikke dø!

men seriøst, hvorfor sjekker ikke vi folk FØR det er for sent? har ikke lyst å gå med munnbind flere år framover. nå er jo det i flere land, så å sjekke nordmenn fra mexico duger vell ikke de neste månedene.

Det var pussig at du skulle nevne svartedøden. Nå har to forskere kommet frem til at svartedøden ikke skyldes byllepest spredt av rotter, som man hittil har antatt, men at det er en virusbasert sykdom som smittet fra menneske til menneske. Som influensa.

 

http://chronicle.augusta.com/stories/latest/lat_518382.shtml

 

Nå hører vi snart ropene om "Bring out yer dead!" i gatene - sann mine ord. :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Lasse_*

jeg fikk bekreftet svineinfluensa igår:

jeg er trøttere en jeg har vært på lenge.

jævli fjern, og tett i bihulene, etc, noe som gjør at det blir ekkelt å gå, svimmel, etc

 

mer er det ikke. hodepinen har jeg sovet at meg, og feberen er så latterlig liten at det er sykt.

 

så ikke bekymre dere, folkens. det går bra.

Lenke til kommentar

Ok, here goes ...

Siden fredag har jeg følt som om jeg har gått rundt på danskebåten med mye sjø. Vært utrolig svimmel, selv når jeg bare skal gå noen meter rett frem. Men har ikke følt meg noe syk, har trent fotball som vanlig etc.

 

I går fikk jeg brått 39-40 i feber, noe jeg ikke har hatt på kanskje 10 år, og har fortsatt høy feber.

 

Noen som har opplevd å bli veldig svimmel flere dager før (svine)influensa slår ut? Håper inderlig svimmelheten forsvinner med sykdommen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...