Gå til innhold

NÅ skal jeg ha RazorBoomslang 2500 dpi


Anbefalte innlegg

Jeg har også prøvd å få tak i Razer musa en stund nå... dem MÅ da kunne gå ann å få tak i et eller annet sted! Eller? :shrug:

har MX 300 musa nå da... stygg fornøyd med den, men skulle ha likt å prøvd Razer! :D

MX 300 er bedre enn 500 synes jeg.. 500'en er for stor!

men tenk a... men de beste optiske musene på markedet er på 800 dpi, så er Razer på hele 2500 dpi!!! Det bare MÅ bli Headshot de-luxe det! :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også prøvd å få tak i Razer musa en stund nå... dem MÅ da kunne gå ann å få tak i et eller annet sted! Eller? :shrug:

har MX 300 musa nå da... stygg fornøyd med den, men skulle ha likt å prøvd Razer! :D

MX 300 er bedre enn 500 synes jeg.. 500'en er for stor!

men tenk a... men de beste optiske musene på markedet er på 800 dpi, så er Razer på hele 2500 dpi!!! Det bare MÅ bli Headshot de-luxe det! :lol:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kompis av meg kjøpte Razer mus, han likte den ikke så jeg fikk låne den for å teste den ut.Gikk tilbake til min intellimouse explorer etter en ukes tid, med litt mer testing kunne den kanskje blitt bra å bruke, men det var noe rart med den som gjorde at det ikke "klikket" helt..

Lenke til kommentar
at en mus har høy dpi gjør ikke den nødvendigvis bra..

amen, sett en sensitiv mus i henda på en som ikke er vant med det og du skal se frustrasjonen brer seg riiimelig kjapt... :yes:

Men om ein har litt vett i skallen så kjøper ein ikkje Razer om ein ikkje er vane med mus. Ein som spelar mykje FPS spel bør merke STOR forskjell på Razer og vanleg. Da har DPI MYKJE å sei!

 

For dei som er interesserte er vel syster sida til Gamer.no rette plassen å kikke....: http://www.hardware.no/nyheter/mars03/terr...atec_razer.html

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Razor BoomSlang? Du MÅ tulle!!!??

 

En kamerat av meg har den, og han har hevdet hardnakket i MANGE måneder at det er en skikkelig god mus, men nå har vi endelig fått ham til å innse at det bare var en haug med penger ut av vinduet.

 

BoomSlang-musene er komplett umulige å bruke til alt fornuftig, også ser de stygge ut. Ikke minst er de grusomme å ha i hånda.

 

Hva du skal med en slik mus er mer enn hva jeg kan begripe!

 

Sitter med Logitech-mus nå, og den er trofast som bare det. Logitech og Microsoft musene er etter min mening de eneste musene som er gode nok til dags dato.

 

Men dette er bare min (og resten av LAN-gjengen) sin mening da.

Lenke til kommentar
at en mus har høy dpi gjør ikke den nødvendigvis bra..

amen, sett en sensitiv mus i henda på en som ikke er vant med det og du skal se frustrasjonen brer seg riiimelig kjapt... :yes:

Men om ein har litt vett i skallen så kjøper ein ikkje Razer om ein ikkje er vane med mus. Ein som spelar mykje FPS spel bør merke STOR forskjell på Razer og vanleg. Da har DPI MYKJE å sei!

 

For dei som er interesserte er vel syster sida til Gamer.no rette plassen å kikke....:http://www.hardware.no/nyheter/mars03/terratec_razer.html

 

den er bare 2500 dpi på papiret... tror nokk at feks en mx500 på 800dpi er mere nøyaktig fordi den er optisk.. det samler seg nemlig støv og lort i kulemus som går ut over presisjonen ;)

 

tror ikke du merker så stor forskjell på 2500dpi og 800(ja jeg vet at ms i.e 3.0 bare er 400 :p)

jeg har enda tilgode å se en pro gamer som bruker (dvs brukte før gjelder ikke :p) razer boomslang.. :yes:

 

razer boomslang er egentlig bare for inbitte kulemus horer som ikke orkergidder å venne seg til optisk.. :woot::woot:

Lenke til kommentar

Jeg har spilt veldig mye quake 3 og merker fort forskjellen mellom en god og dårlig mus. Jeg brukte Boomslang 1000 før men var ikke noe særlig fornøyd med den. Nå er det jo veldig forskjellig på hva vi liker, men jeg tror den musa er veldig oppskrytt. For meg var den veldig tung mus, og det var veldig vanskelig å bevege musa i sakte bevegelse. Under sakte bevegelser ble ofte musepekeren ikke helt korrekt oppdatert på skjermen også. Som en annen sa tidligere så samler det seg mye rusk og støv og det går utover nøyaktigheten. Jeg følte også at ikke musa passet noe godt inn i håndflaten og jeg følte at jeg ikke hadde noe godt grep om musa. Det som er positivt er at det er så mange knapper på musa og de er enkelt til å programmere slik at alle knapper får hver sin funksjon. På Mx500 får du rett og slett ikke brukt alle knappene i spill, ihvertfall ikke quake 3. Jeg synes Mx500 er mye bedre enn Boomslang. Prøvde Boomslang 2000 også uten at jeg merket noe forskjell. Var bare litt raskere mus, men merket ikke noe til at den var mer nøyaktig.

 

Bare tull det DPI greine :D

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Terratec sin utgave av "Boomslang" er\var helt på trynet, jeg hadde min 2 timer koblet i pc'en så gikk jeg opp til databutikken og forlangte pengene igjen.

 

Jeg hadde en Razer Boomslang (ikke noe terratec tull) 2000 utgave og den var helt super.. satt så ei kula altså.

 

Nå skal jeg ha en Razer Boomer Speed 2100 dpi.

 

De som klager over at de får vondt i hendene av å bruke den bør kanskje se litt nærmere på seg selv.

Det er den klart beste musen jeg har hatt, kunne spille skikkelig med den og den ga den beste spillefølelsen ever.

 

Etter min Bs2100 hadde jeg Ms 3.0 , logitech Optical std, logitech mx300 og nå logitech mx500 , (hadde mx700 et par dager og). Jeg har og spilt litt med Ms 4.0.

Ingen av disse musene gir en god spille følelse, de er unøyaktige og stive\ringe å spille med sammenlignet med Razer's Boomslang mus.

 

Har du hatt en boomslang som virka vil du aldri greie deg uten....

 

Og jeg er heller ikke alene om å mene det...

 

mitt tips, kjøp dere den nye Razer Boomer Speed eller Control , der jobber Razer og kärna ilag... istedet for at Terratec ødelegger hele musen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...