Gå til innhold

AOC, et bra spill.


Anbefalte innlegg

Age of Conan ja, diggbart spill!

 

Jeg begynte å spille AOC for 2 måneder siden.

Digger det fortsatt vanvittig mye. Føles mer

"voksent" enn Wow, EQ2, GW og de andre online-

spilla jeg har testa de siste åra.

 

Spiller en TOS (lvl.48) på en PVE server. Og jeg

trives med det..

 

Kudos til FunCom ! De har lagd et dødsbra spill !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har ikke jeg spilt på lvl 80, om det er det som fortsatt er max lvl, men jeg har hørt at det er ikke så mye å gjøre når du har kommet dit?

 

Vel det var det ikke, men det er nå. Etter mange gode oppdateringer har endgame blitt veldig godt. Både med tanke på PVP og PVE.

Så nå er det egentlig bare å nyte spillet som det er, og glede seg over oppdateringer som kommer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Måtte le litt da jeg leste emnetittelen.

 

Age of Conan er rett og slett fail. Dere vet det. Alle vet det. Synes synd på de resterende fanboys som ikke tør å innrømme det.

 

Eneste som er fail her er at du bestemmer hva andre skal mene om noe.

Det er FAIL det.

Lenke til kommentar
Måtte le litt da jeg leste emnetittelen.

 

Age of Conan er rett og slett fail. Dere vet det. Alle vet det. Synes synd på de resterende fanboys som ikke tør å innrømme det.

 

Det kan jo være greit å begrunne et slikt utsagn.

 

Jeg sluttet med AOC etter å ha spillt det rundt 3 måneder, men hører det har skjedd mye positiv utvikling etter dette. Ville jo ha blitt feil av meg å nå komme med bastante utsagn uten å ha prøvd spillet på nytt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Vel, jeg tok den 10-dagers trialen til WoW for å se hvordan det var i forhold til AoC. Dummeste jeg kunne gjort samtidig som det er det beste jeg kunne gjort, det var først da det gikk opp for meg hvor enorme manglene AoC egentlig er. Absolutt ingen mulighet for mods, lite content over hele linja (stort sett samme områder å levle på hver gang), ubalanse i PvP, engame er elendig i forhold og strengt tatt virker alt i WoW bare mye, mye bedre.

 

:(

Lenke til kommentar

Jeg har nå spilt wow for over 3 år og er fortsatt fornøyd med det, jeg slutta med wow over en 3 måneders periode hvor jeg da prøvde age of conan (dette var veldig tidlig, uka det kom ut eller noe sånt så det var mange bugs, og en del lag, i tilleg så er ikke pcen min sterk nok) og var smålig fornøyd.

 

Jeg ble lvl 40, spilte priest of mitra, og har tenkt tanken på at jeg skal fortsette med aoc. jeg har en venn som spiller det som er veldig fornøyd med hvordan AoC er akkurat nå, dessuten så er det sånn med alle MMO spill, wow var like dårlig ut ifra hvor lenge AoC er ute, dessuten har folk sett hvordan WoW er og dermed kan de se ned på AoC pga at det er nytt.

 

Men har troa på at AoC blir kjempe bra!

Lenke til kommentar

Jeg har spillt wow leeenge, en stund etter at Lotro kom ut prøvde jeg det(spillte det vel en 4 - 5 måneder). Lotro var veldig bra til å være nytt, jeg kom meg til lvl50 som da var maks og begynte å gå lei som da medførte at jeg sluttet etter en stund.

 

Så var det tilbake til wow og spillte det til AOC kom ut. Spillte AOC i ca 3 måneder og gikk da tilbake til wow. Dette pga. mye bugs og ting som jeg ikke var fornøyd med.

 

Nå kommer jeg til å gi Lotro en ny sjanse, er jo kommet en ny ekspansjon og 2 nye klasser å leke seg med + ny lvl cap.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Hvilke mods er det du mener? Finnes da en god del mods til AoC...

Finnes ingen mods som er skikkelig mods, alt er bare modifiseringer av interfacet og plasseringen av knapper mens det andre er programmer som endrer oppstarten, leser combatlogg-filene også videre. I WoW har man faktisk et skikkelig addon-system.

 

Det er kanskje to "mods" der :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Blir litt feil å sammenligne et spill som har vært i drift i fem år, med et spill som har vært på markedet i ett år.

Sålenge de er innenfor samme sjanger ser jeg ikke problemet. FunCom har jo selv sagt at de ikke vil gi ut developer kits så man kan lage mods fordi man er for redde for exploitere. Dermed kan man se langt etter mods til AoC :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Er lei den evige fanboy gnålinga, det går ann å like begge !!

Jeg er ikke fanboy, jeg har bare spilt begge deler og gjort opp min mening om hva som er best :)

Lenke til kommentar
Er lei den evige fanboy gnålinga, det går ann å like begge !!

Jeg er ikke fanboy, jeg har bare spilt begge deler og gjort opp min mening om hva som er best :)

 

Ja men det er uhyre kjedelig-selv i et debattforum.Det interesserer egentlig folk lorten hva andre egentlig liker ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...