Gå til innhold

hva heter det programmet som pakker ut roms?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vel, da kunne han ikke ha lagt dem i en .rar fil hvis han ikke vet åssen man pakker dem ut. Han vet ikke hvilket program han skal bruke?For hvis han haded klart å pakke dem INN, så må han da vite hvilket program/hvordan han pakker ut.

Endret av Kimelimm
Skrevet
Hva skal han gidde det for da? Laste ned noe han allerede har? og forresten, roms er ikke freeware, s ådet blir warez uansett.
Om han gidder eller ei er opp til han. Han har ikke direkte skrivd at de er lasta ned.
Skrevet

Nei, men det vil han vel ikke nevne heller iom at warez er ulovlig. Har selv prøvd meg på det før jeg, så kommer en som tenker likt som meg, og får meg bannet/stengt tråden. :) Men er vel ikke vits å diskutere dette, moderatorene elger selv om de vil stenge den eller ikke, jeg bare gir dem litt "info". :p

Skrevet (endret)
Så man kan ikke laste ned spill man eier allerede?

Jeg mener å huske at det ikke er lov nei. Godt mulig du har lov til å ta eget kopi av ditt eget fysiske produkt, men ikke laste ned ROMs fra andre personer. Gjelder dette forresten for dagens medier også? PC/360/ps3-spill?

Hadde satt pris på om noen, med tilstrekkelig kunnskap på emnet (i motsetning til meg), kunne forklart hvordan dette står juridisk-sett.

Endret av Syvertsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...