pax1 Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Hei, Skal ha LAN-party snart og ønsker noen tips og anbefalinger. Allerede på listen står Company of Heroes (med Opposing Fronts... Tales of Valor er jeg ikke sikker på om jeg går for.. fikk litt dårlig kritikk), Left4dead.. kanskje litt CoD4. Har aldri testet Team Fortress 2, men tenkte vi skulle gjøre det nå.. er vel bare ca. 20 Euro på Steam nå... forstått det slik at det er veldig underholdende..? Andre tips?
opar Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 (endret) TF2 er på mange måter helt greit, men det tar tid å bli vant til det.. går litt fort til tider og det kan være litt vanskelig å følge med i begynnelsen for nOObs, men slik er det vell med de fleste fps spill? Kan dog anbefale BF2 og AoE III Endret 23. april 2009 av opar
Henrik™ Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 (endret) Jeg kan anbefale TrackMania Nations Forever. Dette er et genialt bilspill som er gratis å laste ned her. For LAN-parties ellers kan du se i denne forumkategorien. Endret 24. april 2009 av Hanky_
Grix Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 Trackmania, CS:S, TF2, Warcraft 3 er de beste LAN-spillene, synes jeg.
RIP Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 ville gått for tales of valor. Iallefall om du ikke har CoH fra før. med tov kan man spille med alle 4 lagene online og de 3 nye game modene som er veldig lan-vennlige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå