grevaeg Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. juli 2009 NICE svart lakkering! Hvor mye kostet det å få alt det der lakkert? jeg antar at det er litt profft? ettersom det var en ganske stor "lakkboks" som alt hang i? gleder meg til å se alle de harddiskene montert jeg *crazyness* Kompis av kompis Så betalte 500 spenn ^^ Prisoverslag normalt sett, hadde vært rundt 3500 med puss, grunning og lakk + klarlakk Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2009 Sikkelig bra resultat på lakkingen ja! Har du fått tak i GPU blokker? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 27. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2009 Ooooh, hawt. Det man ser er pent Me vil ha mere! Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 28. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2009 Dette blir utrolig nydelig grevaeg.. Gleder meg virkelig til å se resultatet Veit ikke helt om du er noe serlig intresert i overklokking, men hadde det vert en mulighet for deg å sett hva du hadde klart å presse CPU`ne dine til ? Jeg har samme hovedkort (MSI 790FX-GD70) og CPU (Phenom II 955) selv skjønner du Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli 2009 Dette blir utrolig nydelig grevaeg..Gleder meg virkelig til å se resultatet Veit ikke helt om du er noe serlig intresert i overklokking, men hadde det vert en mulighet for deg å sett hva du hadde klart å presse CPU`ne dine til ? Jeg har samme hovedkort (MSI 790FX-GD70) og CPU (Phenom II 955) selv skjønner du Nei... Skulle vel kanskje tro det ble en "liten" overclock på ett eller annet tidspunkt... hadde håpet at det hvertfall gikk å pushe 955'en til rundt 4.0ghz på vann Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2009 Tror ikkje jeg har fått svar på hva du kobler alle diskene dine til? Regner med at du bruker noen kontrollere i tillegg til de intigrerte på hovedkortet. Hva med et screenshot med alle diskene i explorer? Lenke til kommentar
Perril Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Ganske imponerende! Kanskje noe jeg skal gjøre med min server, den trenger en "liten" upgrade med hw og plass (seff til familie bilder;)) xD Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Dette er bare sykt rått! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Litt OT men men, vet du om de knottene du brukte finnet i andre vinkler og ikke bare 90 grader som du har brukt? Og hvor var det du kjøpte de igjen? Lenke til kommentar
HPH-JJ Skrevet 30. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2009 grattis Christer med forlovelsen:D og det ser drit rått ut prosjektet ditt blir bedre å bedre Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Fantastisk Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 Nå som HDD er på plass begynner det å likne noe her Hvor mye veier dette monsteret? PS:Linken til youtube fungerer ikke Lenke til kommentar
Botnevik Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 http://www.youtube.com/user/grevaeg Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 4. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 http://www.youtube.com/user/grevaeg WTB HD cam Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Er det bare hos meg at ingen at bildene i prosjekttråden fungerer? Endret 4. august 2009 av Nilsen Lenke til kommentar
Botnevik Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 http://www.youtube.com/user/grevaeg Haha. Ser den! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Er det bare hos meg at ingen at bildene i prosjekttråden fungerer? Bildene fungerer her iallefall. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Tøft design Gleder meg til å se dette ferdig, kanskje jeg skal på TG neste år Hva veier hele greia nå ? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Ble sikkerlig bra resultat! Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Merkelig at ikke hele pcen ble ekstremt ustødig med tanke på at kabinettet ikke er bredere enn det er, og at det er hjul på den.. Men imponerende verk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå