Gå til innhold

filtersystem for brukere i forumkategorier


Anbefalte innlegg

jeg har sett meg nok av brukere som ikke klarer å holde seg seriøst og som ødelegger en tråd, dermed legger jeg inn to forslag..

 

forslag nr.1

 

om en bruker troller mye i en oppadgående tråd kan han/hun bli utestengt fra den aktuelle tråden slik at tråden ikke blir fylt opp med spam

 

forslag nr.2

 

om en bruker har en lang rullebland på personangrep, trolling, lite eller ingen seriøsitet og ikke følger forumkategoriens regler kan han/hun bli utestengt midlertidig/lengre periode fra en forum kategori, eks.. bildekritikk delen av forumet.

 

 

eneste problem jeg ser er at moderator teamet kan få enn mengde arbeid og muligens ikke klare å få has på alle, men dette er et forslag jeg synes forumet kunne ha bruk for

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om dette ligger inne i Invision Power Board sin programvare eller om det må kodes noe utenom, men vet at et par andre forum jeg sitter på har en slik løsning. Blir det for het diskusjon så blir de verste kamphanene utestengt fra aktuell tråd i 24 timer, en uke eller permanent. Dette fungerer veldig godt der hvertfall.

Dog bruker ikke de IPB slik som diskusjon.no gjør.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...