Gå til innhold

Den store "I dare you" konkurransen


Anbefalte innlegg

Greia er at noen må si at jeg ikke tør gjøre det og så må jeg gjøre det. Jeg filmer det. Dere som ikke tror det kan få se det på internett om en uke eller noe. Tør jeg ikke gjøre det får dere et poeng, tør jeg får jeg et poeng.

 

SÅ si ting jeg ikke tør og gjøre, så gjør jeg det, nakenhet er helt greit.

 

PS: Det må ikke være sånn: " GÅ inn på www.hard*ikk.com og se der i 2min"

Men mer ting som er morsomt og underholdende som man kan gjøre på gata og ute blant folk.

Helst ikke ting som bryter alvorlige lover og ting som kan være livstruende.

 

Igjen videobevis kommer.

 

LET THE GAME BEGIN

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I dare you til og stille deg utenfor den lokale politistasjonen og selge donuts til inntekt for heroin til eget bruk :innocent:

 

+1

JEg sa at jeg ikke kan gjøre kriminelle ting, skal inn i forsvaret om noen måneder så å bli tatt av politi er kanskje ikke så lurt.

Du skal jo bare SI at det er til inntekt for eget heroinbruk da. Men uansett så trenger du nok tillatelse for å selge mat sånn ja.

Lenke til kommentar
hvor gammel er du??

Jeg anslår 16-19 i og med at det står på profilen hans at han går på Glemmen VGS.

 

edit: Nei, var visst bare lappisen som var derfra.

hehe, det var bare kødd da. Siden Glemmen er sånn kriminell skole. Uansett, jeg blir 19 i November. Er flink til å få folk til å le.

 

Siden Glemmen er sånn kriminell skole?

Jeg syns ikke vi er så himla kriminelle jeg, men.

 

Heh. Heh. Gief grunnlag.

Lenke til kommentar

i dare you to;

 

ta rikelig med avføringsmiddel og drit på gata.ha med deg en tom ølboks som du har i hånden mens du holder på. mens du er igang må du også synge 1 av disse sangene; postgirobygget-partysangen eller låten "who let the dogs out" .stuntet må utføres i sentrum eller et annet folkelig sted.

 

hva tenker du om den?

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...