Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Senke/trimme 1968 VW Boble med 1600 motor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei 1968 boble som jeg vil senke foran(ettersom den er høyere foran enn bak). Jeg har også lyst til å få litt mer drag på den. Forslag til forbedringer?

(følg link i signatur for å se bilen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte ikke på såå mye trimming. Tenkte på noe enkelt som nytt eksosanlegg, ny forgasser(e) eller noe i den duren. Veit ikke hvor mange hester det er nå, men +/- 100 er vel passe?:)

Skrevet

En Vw Boble letter fra veien hvis du har for mye hester i den. Du mister fullstendig kontrollen på bilen. Bilen er jo helt flat under.

Den jeg prøvde var ready for take off ved 130 km/t. Tror det satt en caravell t2 motor i den eller noe sånt.

Vi måtte legge masse vekt i bagasjen foran for og gjøre det i nærheten av trygt i det hele tatt. Tror vi la inn et par hundre kilo med blymatter :D Da blir den jo lav i samme slengen :)

Skrevet

Haha. Får den ikke helt fucked up kjøreegenskaper om en legger masse bly foran? Har lyst til å legge noe tungt foran der, men har ikke turt, mtp egenskapene. Innspill?

• 2 uker senere...
Skrevet

Du kan jo sette på ei frontleppe for å øke marktrykket noe, men det kommer nok til å se litt rart ut. En gammel boble er vel ikke det aller beste utgangspunktet for trimming.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...