Gå til innhold

Hvor bra er dette for portfolien ? :D (litt skryt)


Anbefalte innlegg

http://newyork.timeout.com/articles...ian-interview

Her er linken

Jeg tok bilde i fjor, leste feil trodde det sto NewYork times så jeg datt nesten av stolen men New york timeout er jo rått det også :)

 

Men mitt spørsmål er da til dere mer erfarne fotografene om hvor viktig er dette for portfolien min ?

Kan jeg "utnytte" dette på noe annen måte enn ett side notat i CVen?

Endret av jimdidr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Men han kan jo fremdeles sette opp New York Timout som klient, for dem har jo faktisk brukt bildet hans.

jo det är väldigt sant, men frågan är vilken relevans det kommer att ha...

det siger juh ingenting om han som fotograf, då egentligen vems om hellst som fått ett mms bilde eller vad som hellst publicerat skulle kunna göra det.

så i det stora hela så tror jag ikke det gör den stora skillnaden. men visst att ha de som referens är juh bättre en inget.

Lenke til kommentar
http://newyork.timeout.com/articles...ian-interview

Her er linken

Jeg tok bilde i fjor, leste feil trodde det sto NewYork times så jeg datt nesten av stolen men New york timeout er jo rått det også :)

 

Men mitt spørsmål er da til dere mer erfarne fotografene om hvor viktig er dette for portfolien min ?

Kan jeg "utnytte" dette på noe annen måte enn ett side notat i CVen?

 

Fint! Tillykke med det!

 

Jeg kan godt lide dit portrætfoto - du har fanget et godt udtryk med meget underspillet humor, og billedet passer til artiklen. Jeg lavede en hurtig google billedsøgning, og jeg synes umiddelbart ikke jeg kan finde andre fotos af Doug Stanhope, der ville fungere lige så godt til dette interview.

 

Så tillykke med en velfortjent stor ny klient til dit CV.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...