Tom-Boonen Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Jeg er i Garden of the Gods. Har kommet meg til gåten med den frosne fuglen. Jeg har funet ut at jeg må bruke speilet jeg finner bak den ene veggen av is til å reflektere sollys, men det gå ikke. Jeg knuser den istappen lengst bak i taket, og flytter speilet på plass, det kommer da en liten scene som viser at speilet sende lyset mot veggen med symbolene. Etter dette tar jeg å roterer symbolene slik at lyset jeg sender fra speilet kan reflekteres av fullmåneden, men selv om lyset går i fullmåneden vil det ikke reflekteres og smelte fuglen. Hva gjør jeg feil? Har noen hatt noe av det samme problemet? Vær snill og hjelp meg!
zlpw0ker Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 intressant..jeg sitter og spiller gow2 selv,men har omtrent bare begynt. det ser ut som du er på slutten ellerno.det finnes guides for gow spillene på nettet.jeg fant meg en guide for gow1 og det hjalp meg no sykt på de puzzla og tips.sjekk det ut;)
Tom-Boonen Skrevet 19. april 2009 Forfatter Skrevet 19. april 2009 (endret) intressant..jeg sitter og spiller gow2 selv,men har omtrent bare begynt. Gøy å høre at du sitter å spiller GoW 2 selv. Jeg tror jeg har fullført omtrent 3/4 av spillet. Blir spennede å se om du klarer å komme deg videre når du også kommer deg til "Garden of the gods." Når det gjelder tipset ditt om å bruke guider må jeg innrømme at jeg allerede har brukt en guide, men problemet er at det ikke hjalp meg noe. Lurer på om det er en bug eller noe som hindrer meg i å komme videre. Endret 19. april 2009 av Tom-Boonen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå