Gå til innhold

Hvor store mengder skal til for rus?


Anbefalte innlegg

Lurer på hvor mye som skal til for å få rus av de forskjellige narkotiske stoffene?

Er det som alkohol? Altså forskjell på folk hvor mye en tåler før det skjer noe?

 

F.eks: Hvor mye hasj må man røyke for å få rus, er et drag nok? Er er det nok å ta litt kokain på tunga (slik som politifolka gjør i filmer for å sjekke om det er drugs :p)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ville ikke eksperimentert med dop og sånn for å se hvor lett du blir skyhøy. Prøv heller med lykkerus, det er mye tryggere.

Er ikke for å eksprimentere med det jeg lurer. Rett og slett bare undring, og gidder ikke dra igang noe på freakforum. Syns ikke det virka som et sånt spørsmål.

Men, ihvertfall fikk da litt svar her.

 

Thanks

Lenke til kommentar

Når det kommer til røyking av hasj har måten man røyker det på veldig mye å si. Man har jo mange forskjellige måter å røyke på. Det vanligste er jo "å mekke en rev" eller lage en joint som det også heter, men er mange som røyker med pipe og også "røyker bøtte" noe jeg vil tro er det du får mest effekt av. Blir vel egentlig veldig som drikking i bunn og grunn.

Lenke til kommentar

På hasj kommer det helt ann på kvaliteten.

jeg er ganske kjent med stoffet, og kan bli skakk på en 0,2, samtidig kan jeg røyke tjall av dårligere kvalitet, og ikke kjenne noe før jeg har røyka nermere en 0,8.

 

Men hvis du aldri har røyka før, er det mest sannsynlig at du ikke trenger den beste hasjen.

Kjenner en, første gangen han røyka. Jeg hadde fiksa noe ordentlig godt, vi røyka rev, pipe og bong. Men han ble ikke skakk i det hele tatt, mens jeg ble helt kake.

Endret av V-by
Lenke til kommentar
På hasj kommer det helt ann på kvaliteten.

jeg er ganske kjent med stoffet, og kan bli skakk på en 0,2, samtidig kan jeg røyke tjall av dårligere kvalitet, og ikke kjenne noe før jeg har røyka nermere en 0,8.

 

Men hvis du aldri har røyka før, er det mest sannsynlig at du ikke trenger den beste hasjen.

Kjenner en, første gangen han røyka. Jeg hadde fiksa noe ordentlig godt, vi røyka rev, pipe og bong. Men han ble ikke skakk i det hele tatt, mens jeg ble helt kake.

 

jeg har hørt at første gang man røyker ikke blir det samme som for de som har gjort det før. mer svimmel og muligens kvalm er eneste resultat. er det feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...