Gå til innhold

Hvilken realm passer meg best?


Anbefalte innlegg

Hallo, folkens. Håper det jeg skriver her er posted i riktig kategori.

 

Jeg har spillt WoW helt siden det kom ut, uten "pauser". Jeg har spillt prot warrior i vanilla, jeg har spilt en resto shaman i TBC, og fortsetter med min shaman nå.

 

Jeg har tanket en del, og jeg har heala en del. Jeg har til og med dpsa som enhancement fram til Hyjal/BT (gikk resto etter SSC/TK).

 

Jeg har spilt:

- Shaman (resto, enhancement) <-- Main

- Druid (TBC. Kitty levling, feral tank nå. Alt som jeg kjører noen 25mans med) <-- alt#1

- Warrior (prot. Spilt kun fram til 70)

- Hunter (TBC. BM. Spilt kun fram til 70)

 

Og driver og spiller med min blood death-knight på lvl 70.

 

Jeg har opplevd:

- Vanilla: hele MC, hele ZG, delvis BWL (3 første), par bosser i AQ20.

- TBC: Kara, ZA, Gruul, Mags, SSC, TK, 3 første i Hyjal og 3 første i BT.

- Wrath: naxx 10/25, OS 10/25(med 1 drake), Malygos 10/25, Voa, første boss i ulduar10.

 

Som dere ser, så har jeg spilt en del, og opplevd en del. Klassen jeg spiller best med er for øyblikket shaman (kun resto dog). Jeg har greie nok kunnskaper om druids, men er utdattert på hunter/warrior.

 

Til problemet:

Jeg har alltid vært i "rolige" guilder fram til TBC. I TBC, fikk jeg en "middels" guild som vi har gjort det veldig bra med, vi hadde god progress.

 

Nå er jeg i en guild som er en resultat av en merge. Vi har gjort det bra, vi gjør det bra, men guilden er ikke i nærheten av å være moden for Sarth+2D (snakker ikke om 3D engang). Nå som vi har prøvd oss med en kveld med Ulduar 10, skriker folk både officers og members om at folk trenger gear fra naxx25. (Vi har en rimelig god raidforce. Problemet er at noen var så å si inaktive, og kommer og forventer Naxx/Ulduar boost. Så vi har en full Valorous gruppe, og en Heroes/heroic gruppe)

 

Mine ambisjoner dog er å progresse som bare det. Jeg vil se det nye, og jeg er forberedt på å wipe i en uke for å få noe ned. Jeg er villig til å gjøre whatever it takes (Bryr meg ikke om repairbills, eller consumables, jeg har alltid det i orden).

 

Jeg ELSKER å utfordre meg selv som healer. Jeg vil se mer, gjøre mer, jeg vil "push things forward", istedenfor å farme naxx25 for så å gå inn i ulduar (Vi har farma alt som kan farmes, bortsett fra drakes, hver uke i par-tre måneder).

 

Eneste guilder på min realm som kan tilby meg en voksen, fokusert, stabil og suksessfull guild, har raiddays som ikke passer meg helt på grunn av min deltidsjobb på kvelden. De dagene jeg kan raide er: mandag, tirsdag, onsdag, annenhver søndag, (19:30)20:00-00:00.

 

Derfor spør jeg, finnes det tilsvarende guilder beskrevet ovenfor(voksne,fokuserte, stabile) på andre ikke-PvP realms? Hvilke er det i så fall? Jeg ser også på realms som har mer eller mindre voksent miljø, siden den jeg er på for øyblikket er full av kids (verre enn andre steder, tenker jeg).

 

Kort oppsummert: Jeg ser etter en så seriøs og voksen realm som mulig, som har gode guilds med passende raiddays, som ikke er PvP.

 

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, eneste problemet med guilden min er at vi er på Bronzebeard, en server med alt for mange alliance spillere kontra horde spillere (rundt 90% Alliance om jeg ikke husker feil). Ellers er vi voksen, raider så ofte som mulig og tar oss selv ikke alt for høytidelig. Har dessverre ikke kommet i gang med 25 manns Naxx enda grunnet for få aktive spillere som har meldt seg på. Har vært nært men aldri helt nok. Har ikke tatt Malygos på noen mulig måte enda men gjort noen tapre forsøk.

 

Vet ikke om dette er noe du ser etter, vi er rundt 150 medlemmer i guilden hvorav rundt 50 er i 80 sonen, mange alter og noen low level mains. Du kan sjekke ut rundt guilden på www.fatalhilarity.org.

 

E1:

 

Horde guild foresten :)

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Tja, eneste problemet med guilden min er at vi er på Bronzebeard, en server med alt for mange alliance spillere kontra horde spillere (rundt 90% Alliance om jeg ikke husker feil). Ellers er vi voksen, raider så ofte som mulig og tar oss selv ikke alt for høytidelig. Har dessverre ikke kommet i gang med 25 manns Naxx enda grunnet for få aktive spillere som har meldt seg på. Har vært nært men aldri helt nok. Har ikke tatt Malygos på noen mulig måte enda men gjort noen tapre forsøk.

 

Vet ikke om dette er noe du ser etter, vi er rundt 150 medlemmer i guilden hvorav rundt 50 er i 80 sonen, mange alter og noen low level mains. Du kan sjekke ut rundt guilden på www.fatalhilarity.org.

 

E1:

 

Horde guild foresten :)

 

Bah, glemte selvfølgelig å nevne det aller viktigste, jeg er Alliance.

 

Det jeg ser etter er guilds som pusher på som F. Folk som har tatt Sarth+3D, folk som har cleara naxx25 på 3timer, etc. Jeg ser etter noelunde "top" guilds, med miljø hvor folk gjør så godt de kan for å lære fort. Jeg ser ikke etter folk som Ensidia :p Det har jeg desverre ikke all tid til. Men jeg tenker at, skal jeg først spille, vil jeg spille "hardcore".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...