vikingkylling Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Jeg begynner å bli ganske forbannet på steam og prøver å unngå det som best som mulig. Jeg kjøpte Dawn of War 2, Mirror's Edge og Saint's Row 2 i dag og begynte å installere SR2. Selvsagt la jeg merke til at det må aktiveres på nettet, men det må vel de fleste spill i dag. Det ingen sa noe som helst om er at jeg må ha steam, noe som igjen betyr en evig lang oppdatering for å få laste ned et program jeg ikke vil ha så jeg får aktivert et spill jeg vil ha. Deretter var det å installere DoW2. Igjen må det aktiveres, og igjen dukker steam opp. Selvsagt uten forvarsel, og selvsagt kræsja det. Jeg måtte først starte steam, så installere. Når det endelig var installert begynte det å oppdatere seg automatisk, noe som tar jævlig lang tid siden den hele tiden begynner å starte nedlastingen. Er oppe i ca 50% finished nå, og "Download starting..." har dukket opp minst tre, fire ganger som jeg har lagt merke til. Så har noen en liste over hvilke spill som krever steam? Jeg vil gjerne ha en, så jeg får unngått slikt dritt for evig og alltid. Takker og bukker.
tacomodo Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Kan ikke de fleste spill aktiveres enten via Steam ELLER telefon?
iSimen Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Før innlegget mitt ble hasteslettet av moderatorene før de gadd å se på den, http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Steam_titles er en mer eller mindre komplett liste over steam spill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå