walt1brg Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 lurer på om jeg vil klare å kjøre GTA IV greit på min maskin, vil jeg klare å stille grafikken opp mye eller er jeg nødt til å kjøre det på det helt laveste?? Specsa mine er følgende: XFX GTX260 Intel Core 2 Duo E8400 4GB med ram håper på svar
walt1brg Skrevet 16. april 2009 Forfatter Skrevet 16. april 2009 lurer på om jeg vil klare å kjøre GTA IV greit på min maskin, vil jeg klare å stille grafikken opp mye eller er jeg nødt til å kjøre det på det helt laveste?? Specsa mine er følgende: XFX GTX260 Intel Core 2 Duo E8400 4GB med ram håper på svar ingen som vet eller har testet med samme specs? må vite det, kjøper det snarest om jeg får bekreftet at det vil funke bra, pliiiis litt hjelp a??
Konkulf Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Du vil Trolig kjøre det på full grafikk, løp og kjøp ^^
Gavekort Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 Neppe med full grafikk, full grafikk krever en drøss med VRAM, og da mener jeg godt-over-en-gigabyte-drøss. Du kan selvsagt scripte bort sperren, men den er der for en grunn.
Sangesland Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 http://www.systemrequirementslab.com/bonus...&submit2=Go
Gavekort Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 Jeg står fortsatt fast på at du trenger mye videominne for å kjøre med full grafikk og HD (egentlig kun full grafikk i seg selv).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå