Gå til innhold

Beste måte å ta pushups på

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer ann på hvor du er sterkest det.

Hvis du er sterkest i triceps har du armene nære kroppen, men hvis du har sterkere brystmuskler så har du armene så langt unna kroppen som mulig.

Men hvis en ønsker å ta flest pushup så må en vel ha knærne planta i bakken :hmm:

Skrevet

Hvis du er sterkest i triceps har du armene nære kroppen, men hvis du har sterkere brystmuskler så har du armene så langt unna kroppen som mulig.

Men hvis en ønsker å ta flest pushup så må en vel ha knærne planta i bakken :hmm:

Hvis jeg skal tenke på hurtighet da?

Blir man fortere sliten av å gjøre det raskt?

Skrevet

Fant nå ut at det raskeste man kunne var det beste! Med hendene ganske langt ut. Jeg klarte 60 med middels fart. SÅ tok jeg 70 det raskeste jeg kunne etter jeg pussa tenna. :)

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

haha^^

det er smak å behag vil jeg si.. men som sagt trener du ulike muskler.. det er i alle fall altid viktig å ha strak rygg :)

edit: ahahaha^^ pusse tenna.. trene.. hah.. ohh.. ur killi'n me :p

Endret av 2ball(s)
Skrevet

Beste måten å ta pushups på, hm. Har du prøvd å legge deg på gulvet, med håndflatende "under" skuldrene, tærne i gulvet også løfte deg opp ved hjelp av amene. Når du blir kjempesterk kan du bruke en hånd, også vil jeg anbefale deg å prøve uten armer :)

Skrevet

Link...? :dribble:

Men du har altså fått svar TS. Om det er en test elns hvor det er om å gjøre å ta flest må du rett og slett bare i forkant teste hvor du er sterkest, bryst eller triceps. Er det førstnevnte har du bredt grep, hvis ikke har du smalt grep. Om det hjelper å ta dem raskt må du finne ut av selv. Lykke til ;)

• 2 uker senere...
Skrevet
Hahaha, uten armer. Bare MacGyver kan få til noe sånt.

Og Zohan

:p

Haha :tease:

Då eg byrja ta på knokane, fekk eg litt ekstra krefter på grunn av smertene. Tok lett 10-15 ekstra :woot:

BRING THE PAIN! *flexe*

Skal teste dette ut ;)

• 6 måneder senere...
Skrevet

Beste punktet å plassere hendene er der du automatisk plasserer hendene når du faller fremover. Da tar du automatisk der du har mest kraft.

Har i alle fall hørt dette, og fungerer bra for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...