Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

han stakk og driter i meg...


Gjest Guest_michelle_*

Anbefalte innlegg

Om han ikke innrømmer straffeskyld og hun ikke har bevis, blir nok saken henlagt etter bevisets stilling (føler alt blir det, selv med bevis..).

Selv om TS er et barn, tviler jeg på det vil ende med straff om hun anmelder. Ubehagelig blir det nok for gutten som hadde sex med henne, og kanskje han lærer noe..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Stina_*

jeg opplevde noenlunde det samme...

 

Hadde sex med en mann, flere ganger, etter siste gangen så bare blokket han meg på msn. Og jeg begynte jo å klage og syte over det, for jeg ble så lei meg, men han ville ikke si meg et pip sa han, og truet med politi.

 

Han bor på andre siden av landet, denne mannen, og irriterer meg veldig , med tanke på at han trengte ikke å blokke meg, han kunne bare være hyggelig å kvitte seg meg med skikkelige unnskyldninger på en bedre måte....

 

Jeg er utrolig lei meg for det, og det har psyket meg godt ned.... Han gikk til politi, når jeg spurte han om hvorfor, og ville ha en forklaring.... Først svarte han ikke, og jeg klarte jo ikke å unngå å sende flere meldinger og spørre, og alt det brukte han mot meg...... Han har gjort det før, og så kommet tilbake igjen- altså brukt politi mot meg, og blokket meg tidligere også.....

 

Og nå har han til og med sendt inn en forliksklage mot meg, siden politiet ikke ville ta tak i dette, og politiet forsto meg, og ikke han....! Han ønsker oppreisning for at jeg har plaget han sier han.... Men hva feiler en mann som ikke kan snakke , etter å hatt sex? Det er idiotskap, hensynsløst....

 

Det er som å bli "skutt" i "foten". Man blir redd for å oppleve det en gang til, for man vet hvor vondt det gjør....

 

Litt hensyn kan en ta....

Lenke til kommentar

I alle ...

 

Er dette vanlig? Hvor gammel er den siste gjesten her da?

Er du under 16, høres det uansett merkelig ut at en voksen du har hatt sex med velger å gå til politiet fordi han... (hva han egentlig skulle dit for fikk jeg egentlig ikke med meg).

 

Det virker som om det er noe i alt dette maset om nettdating og kripos på jakt etter voksne griser. Kanskje vi kunne fått et TV-program på samme måte som de klippene de sendte (sender?) på TV-Norge hvor kamerateamet er med politiet i jakten på pervoene. Kanskje det hadde skremt en del bort, samtidig hadde vi fått en offentlig gapestokk..

Lenke til kommentar

Det er veldig kjedelig at jenter skal få sin første opplevelse med en gutt på en sånn måte. Det er jo ikke uten grunn at foreldre, skole og andre instanser ber jenter vente til de føler seg klare og at de gjør det med en de stoler 100% på og kjenner godt. Her ser vi jo tydelig hva såkalte badboys har holdt på. Men dere har vel lært håper jeg. Men igjen er du under 16år så anmeld.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Stina_*
I alle ...

 

Er dette vanlig? Hvor gammel er den siste gjesten her da?

Er du under 16, høres det uansett merkelig ut at en voksen du har hatt sex med velger å gå til politiet fordi han... (hva han egentlig skulle dit for fikk jeg egentlig ikke med meg).

 

Det virker som om det er noe i alt dette maset om nettdating og kripos på jakt etter voksne griser. Kanskje vi kunne fått et TV-program på samme måte som de klippene de sendte (sender?) på TV-Norge hvor kamerateamet er med politiet i jakten på pervoene. Kanskje det hadde skremt en del bort, samtidig hadde vi fått en offentlig gapestokk..

________________________________________________________________________

 

Mot meg så har han blokket meg før, og så kommet igjen, han har også brukt politiet mot meg før...

 

Han logger meldinger som jeg skriver etter sexen, ting jeg skriver når jeg blir lei meg fordi han ikke vil si hvorfor han blokket meg rett etter sex, og fordi han ikke kan være høflig å si et ord... Jeg blir jo såret da..... Det bryr han seg ikke om....

 

Han bor langt unna, og har gjort dette før, for siden å si at han var forelsket i meg...

 

Nå vil han til og med gå til sak mot meg, han har trukket inn forliksklage, fordi politiet ikke vil samarbeide med han lenger. De har sagt at dette manipulerer han frem selv.....

 

Han vil ha oppreisning for meldinger han lagrer og provoserer frem selv på sin mobil..... Han samler på de dummeste meldinger... som da jeg spør: hvorfor blokket du meg? .... og så skriver han bare: hold kjeft, jeg går til politiet, og så sitter han å lagrer videre noen til, og bruker alt mot meg....

 

MED ANDRE ORD, HAN KAN IKKE PRATE, BARE PROVOSERE, OG GJØRE MEG HELT OPPGITT OG SÅRET! JEG FORSTÅR MEG IKKE PÅ SLIKE MENN! og de blir også sett på som psykopater når de er så hensynsløse...... Jeg har snakket med mange om dette, og alle mener at dette er en klar psykopat...

 

Er leit og trist når menn behandler oss slik........

Lenke til kommentar

Spørsmålet som dukker opp hos meg da er:

Er det virkelig en trussel å gå til politiet når han alt har gjort det, og de tydeligvis ikke bryr seg? Du får svare på forliksklagen med å ta saken til politiet dersom du mener han utnyttet deg. Det avhenger igjen av om du er under sexuell lavalder.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_stina_*

jeg har et innlegg om nettopp det å blokke på msn rett etter sex på sexualitetsforumet....

 

jeg synes det er skikkelig dårlig gjort av han å gjøre sånn som han har gjort mot deg!!!! jeg har opplevd det samme, så trøst deg med det... De er drittsekker, kyniske psykopater når de ikke tenker lenger enn det- de burde jo tenke på hvor lei seg vi blir.... og hvor tungt det blir for vår selvtillitt.....

 

Han som blokket meg har faktisk to døtre, og en sønn som er myndige nå... Utrolig at han i det hele tatt har hatt barn, som har vokst opp...når han ikke tenker lenger..... Han burde jo vite litt om hva følelser er da...

Lenke til kommentar
du ga han sikkert inntrykk at du var løs nok til å ligge med han innen en kort tid, og det utnyttet han! du kan hvertfall ta litt selvkritikk og tenke over ting før det skjer neste gang, ligg med folk som du er i et godt og fast forhold med.

Legger du skylden på den som ble utnyttet er du på et farlig spor.

 

I TS sin sak (gitt at de andre som ble utsatt for drittsekker er voksne mennesker, så er dette noe helt annet og de burde kanskje ikke poste sine saker i denne tråden) er det den voksne som skal føle skam, ikke hun.

 

En anmeldelse er jeg redd ville blitt en større belastning enn det var verdt (og enig i at hevn er et dårlig motiv), men det er opp til TS.

Lenke til kommentar
Jeg prøvde å forklare det til besteveninna mi, men hun ble utrolig lei seg å sa at jeg hadde "sviktet" henne. At det liksom var vi to mot de andre løse jentene, men jeg er vist blitt en av dem jeg også. Hun er utrolig viktig for meg, vi har jo alltid delt alt, men når har jeg sviktet henne skikkelig! Nå er det bare henne i gjengen som ikke har hatt noe kontakt av den typen med en gutt.

 

 

Du har fått endel gode råd om gutten, så det skal jeg ikke skrive noe om, men venninna di må skjerpe seg.

Fortell henne at oppførselen hennes er utrolig barnslig, og at det faktisk er i en tid som denne at du trenger venner, ikke de som bare bryr seg om ryktet sitt, men ordentlige, hjertevarme venner, som støtter deg når du trenger det.

 

Hvis det ikke virker, gi meg MSNen hennes, så skal jeg banke noen alvorsord inn i skallen hennes

Lenke til kommentar
du ga han sikkert inntrykk at du var løs nok til å ligge med han innen en kort tid, og det utnyttet han! du kan hvertfall ta litt selvkritikk og tenke over ting før det skjer neste gang, ligg med folk som du er i et godt og fast forhold med.

Legger du skylden på den som ble utnyttet er du på et farlig spor.

 

I TS sin sak (gitt at de andre som ble utsatt for drittsekker er voksne mennesker, så er dette noe helt annet og de burde kanskje ikke poste sine saker i denne tråden) er det den voksne som skal føle skam, ikke hun.

 

En anmeldelse er jeg redd ville blitt en større belastning enn det var verdt (og enig i at hevn er et dårlig motiv), men det er opp til TS.

Samebror har et poeng. Det er lettere å gå til sengs med en jente man oppfatter som tøs, uten å få dårlig samvittighet. Og gjerne med den tro at det ikke spiller noen rolle for hennes del. Hvis hun er interessert i noe mer alvorlig enn bare knulling bør hun være litt mer forsiktig med sex neste gang.

Lenke til kommentar
For 2 månder siden ble jeg sammen med en gutt, ganske mye eldre en meg (han er 18, jeg 14). Jeg er vaneligvis veldig fornuftig, men han virket så utrolig grei. etter to uker (som vi omtrent ikke hadde brukt noe tid sammen) hadde vi ligget sammen 2 ganger, som er det verste jeg noen gang har gjort! Men plutselig en dag så tok han ikke telefonen lenger, svarte ikke på meldinger og han har tydeligvis blokkert meg på msn...

Hvorfor svarer han meg ikke?? det virker som at han bare har vært sammen med meg for å ligge med meg...

 

Jeg angrer så utrolig på at jeg lå med han, det går ikke en dag uten at jeg tenker på hva jeg har gjort, og ikke minst hvor utrolig vondt det gjorde.

 

Jeg prøvde å forklare det til besteveninna mi, men hun ble utrolig lei seg å sa at jeg hadde "sviktet" henne. At det liksom var vi to mot de andre løse jentene, men jeg er vist blitt en av dem jeg også. Hun er utrolig viktig for meg, vi har jo alltid delt alt, men når har jeg sviktet henne skikkelig! Nå er det bare henne i gjengen som ikke har hatt noe kontakt av den typen med en gutt.

 

Har du lært noen av det ? f.eks. forskjellen mellom ekte venner og drittsekker ?

Det er dyrekjøpt kunnskap for de fleste.

 

Han banditten som utnyttet deg burde du forresten anmelde, men da kan det hende at du får barnevernet på nakken p.g.a. omsorgsvikt.

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
du ga han sikkert inntrykk at du var løs nok til å ligge med han innen en kort tid, og det utnyttet han! du kan hvertfall ta litt selvkritikk og tenke over ting før det skjer neste gang, ligg med folk som du er i et godt og fast forhold med.

Legger du skylden på den som ble utnyttet er du på et farlig spor.

 

I TS sin sak (gitt at de andre som ble utsatt for drittsekker er voksne mennesker, så er dette noe helt annet og de burde kanskje ikke poste sine saker i denne tråden) er det den voksne som skal føle skam, ikke hun.

 

En anmeldelse er jeg redd ville blitt en større belastning enn det var verdt (og enig i at hevn er et dårlig motiv), men det er opp til TS.

Samebror har et poeng.

Samebror unnskylder på sett og vis overgriperen, og gir egentlig følgende beskjed til offeret, som er bare barnet: "Skam deg!"

 

Det er ikke nødvendig å bidra til å øke belastningen for henne. Som om hun ikke føler nok skam allerede, så skal hun (riktignok indirekte) bli kalt "løs" og "tøs". Det er verre når det kommer fra venninnen, men likevel... :mad:

 

 

Apropos "hevn er et dårlig motiv" - etter å ha tenkt meg om ser jeg ikke bort fra at jeg hadde anmeldt en jævel som behandlet min lillesøster slik.

Lenke til kommentar

Joda, du kunne anmeldt så mye du vil, da hadde du også fått sett konsekvensene det hadde hatt for henne. Personlig hadde jeg tatt hånd om det selv, da snakker jeg ikke nødvendigvis fysisk vold, men la fyren få vite at dette likte jeg særdeles dårlig.

På et forum må man tåle litt kvasse ord av og til, og det som ble sagt av samebror vil jeg tro var for å hjelpe hun, slik at hun unngår å havne i den situasjonen igjen. Enkelt sagt, vil du noe mer enn å bare ha sex, ikke la sex få alt fokuset.

Lenke til kommentar

Stakkar, du er sikkert sårbar nå. Samt så får du høre veldig mye "kvasse" ord, men også gode trøstende oppmuntrende og støttende ord, på et slikt forum som dette... Men det er godt å få åpnet seg her.

 

Jeg synes det er dårlig gjort å blokke deg etter sex, for det har jeg opplevd å bli selv. Men kommer det noe godt utav å lage mer problemer med å skulle anmelde han for ting?

Skjønner at du er irritert da, og har lyst å gjøre det fordi du er sinna! Det forstår jeg jo godt.... Følelser er ikke lette å takle... Men du kan ikke vite hva som er eksakt grunnen til at han blokket deg, og det er noe i veien med han som gjorde det. Syk er han nok!

Lenke til kommentar
Tror nok du har hoppet over en side eller to nå Sportygirl ;) Er også to forskjellige historier uten relasjon som diskuteres.

 

 

Jeg ble litt forvirret, trodde hun ville anmelde han fordi at han hadde blokket henne på msn, og utnyttet henne sexuellt...

 

Fikk nå med meg at hun bare var 14... Det er under sexual lavalder og ulovlig!

Lenke til kommentar
Tror nok du har hoppet over en side eller to nå Sportygirl ;) Er også to forskjellige historier uten relasjon som diskuteres.

 

 

Jeg ble litt forvirret, trodde hun ville anmelde han fordi at han hadde blokket henne på msn, og utnyttet henne sexuellt...

 

Fikk nå med meg at hun bare var 14... Det er under sexual lavalder og ulovlig!

Msn historien har ikke sammenheng med den der jenta er 14 år. Det er to forskjellige historier, i msn historien er damen godt voksen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...