Gå til innhold

In vitro kjøtt - ja eller nei?


Anbefalte innlegg

Dette kvalmende stoffet er det eneste argumentet som taler mot, jeg kan tenke meg, det er ikke særlig gøy å være kvalm.

 

Men bør kvalme bli ulovlig?

 

ingen grunn til å legge ned kjøttindustrien.

 

Hva med at dyra lider?

 

Vil det forresten si at vi skal legge ned fiskeindustrien også, i tillegg til en haug andre primærnæringer?

 

Kanskje det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge kjøttet er kunstig, er det vel samme hvilken art det er ifra? Syntetisk eller ikke, for meg gjør det ikke så mye. Men jeg er forstsatt skeptisk.

 

Men jeg forstår godt dem som føler at dette blir litt kanibalistisk - men i teorien er det jo ikke det i det hele tatt, det er en kunstig versjon av det ekte kjøttet forstår jeg rett?

 

http://safeliving.files.wordpress.com/2008..._plain_meat.jpg

Kjøtt og poteter. :)

Endret av Narrie
Lenke til kommentar
Dette kvalmende stoffet er det eneste argumentet som taler mot, jeg kan tenke meg, det er ikke særlig gøy å være kvalm.

 

Men bør kvalme bli ulovlig?

 

Neida, jeg bare sier at jeg ikke liker å være kvalm. Jeg ville blitt mildt sagt irritert om jeg gikk ned på Spar for å kjøpe en halvkilo menneskekjøttdeig, og ble kvalm etter å laget meg og spist en nydelig porsjon med taco.

 

Sett utifra at de ikke advarte om det på pakken selvfølgelig, gjorde de det da ville alt være i orden.

Lenke til kommentar

Definer troll.

 

Jeg setter ting på spissen, og prøver å skape overskrifter som fanger oppmerksomhet. Jeg hadde egentlig tenkt at tråden skulle hete "Bør kannibalisme legaliseres?", men fant ut at det ble for misvisende og VG-aktig. Jeg kan være enige med MOD i at dette emnet kanskje ikke har almen interesse, og at det kan forsvares at tråden ble dumpet i oppslagstavlen.

 

Du bør lese førsteinnlegget i fyllekjøringstråden før du kaller det trolling. Jeg er helt mot at fyllekjøring skal tillates, men det er faktisk debattanter som er for legalisering av fyllekjøring etter et par glass, blant annet rikspøbel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...