Gå til innhold

Hva anser dere som bra i benkpress?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selv synes jeg det er latterlig og patetisk å se mannfolk foran speilet på treningssenteret og løfter skikkelig tunge vekter, og halvveis beundrer utseendet sitt. Når jeg tenker meg om, mener de fleste venninnene mine det samme. haha.

 

Synes det blir feil å kalle det patetisk. Når folk bruker tid, penger og krefter på å bygge opp kroppen sin, må det jo være lov å være fornøyd med den og beundre seg selv? For noen er jo utseendet den eneste grunnen til å bygge kropp.

 

Personlig står jeg og poser foran speilet etter jeg har trent, når jeg kjenner den deilige pumpen, og dette er jeg ikke flau over på noen måte :) Ser ikke problemet, men vi kan jo være uenige.

 

Det SER nok ikke bra ut for andre nei, men hvem bryr seg om dem? Og det er stor forskjell på å pose for seg selv for egen motivasjon og glede enn å gå opp i trynet på andre for show-off, der går det en grense.

Lenke til kommentar
Selv synes jeg det er latterlig og patetisk å se mannfolk foran speilet på treningssenteret og løfter skikkelig tunge vekter, og halvveis beundrer utseendet sitt. Når jeg tenker meg om, mener de fleste venninnene mine det samme. haha.

 

Synes det blir feil å kalle det patetisk. Når folk bruker tid, penger og krefter på å bygge opp kroppen sin, må det jo være lov å være fornøyd med den og beundre seg selv? For noen er jo utseendet den eneste grunnen til å bygge kropp.

 

Personlig står jeg og poser foran speilet etter jeg har trent, når jeg kjenner den deilige pumpen, og dette er jeg ikke flau over på noen måte :) Ser ikke problemet, men vi kan jo være uenige.

 

Det SER nok ikke bra ut for andre nei, men hvem bryr seg om dem? Og det er stor forskjell på å pose for seg selv for egen motivasjon og glede enn å gå opp i trynet på andre for show-off, der går det en grense.

 

Lov å være uenig ja :) Greit å ikke bry seg om de som mener det ser patetisk ut, men det betyr jo ikke at de dømmer deg når du står der. Det bare er sånn det er. Og jo, å være så opptatt av utseendet at man bruker masse tid, penger og krefter på det, er faktisk patetisk og overfladisk. MEN å være opptatt av helsen er noe helt annet :)

Lenke til kommentar
Og jo, å være så opptatt av utseendet at man bruker masse tid, penger og krefter på det, er faktisk patetisk og overfladisk. MEN å være opptatt av helsen er noe helt annet :)

 

Patetisk å bruke sminke også da eller? :) Tross alt både tidskrevende, dyrt og slitsomt det også, vil jeg tro (og ikke minst overfladisk!).

Lenke til kommentar
Og jo, å være så opptatt av utseendet at man bruker masse tid, penger og krefter på det, er faktisk patetisk og overfladisk. MEN å være opptatt av helsen er noe helt annet :)

 

Patetisk å bruke sminke også da eller? :) Tross alt både tidskrevende, dyrt og slitsomt det også, vil jeg tro (og ikke minst overfladisk!).

 

Man kan godt si det slik ja :)

Lenke til kommentar
Og jo, å være så opptatt av utseendet at man bruker masse tid, penger og krefter på det, er faktisk patetisk og overfladisk. MEN å være opptatt av helsen er noe helt annet :)

Tenk deg godt om neste gang du er ute og handler klær. Hvis du ser noe fint må du for all del ikke kjøpe det, for det vil jo være patetisk og overfladisk å bruke penger på noe som får deg til å se litt bedre ut, ikkesant?

 

Å trene, måtte det være for å forme en fin figur eller bli råsterk, vil uansett ha en positiv effekt på helsen. Subjektivt eller ikke, ingen trenger kommer her å kalle noen for patetisk og overfladisk fordi de bruker tid, penger og krefter på å lage en representabel figur av kjøttet de har på beinet. Det er like patetisk å bruke hele dagen på å spille dataspill eller se på TV, som det er å ta seg en tur på treningstudioet og bruke kroppen litt.

 

Jeg rekner nesten med du går uten smike? Det koster jo penger, krever tid, og er ikke minst patetisk.

Jeg tør å påstå at du putter mesteparten av befolkningen i samme båt her, for det er ikke vanskelig å trekke paralleller til tusen andre ting som i følge deg er patetisk og overfladisk.

 

Edit: Jøss, Ingar var før meg.

Endret av different
Lenke til kommentar
Selv synes jeg det er latterlig og patetisk å se mannfolk foran speilet på treningssenteret og løfter skikkelig tunge vekter, og halvveis beundrer utseendet sitt. Når jeg tenker meg om, mener de fleste venninnene mine det samme. haha.

Denne tråden handler om hva man anser som bra i benkpress, og du kommer her og dømmer høyt oppegående menn som patetiske? Gir mening :roll:

Du må da kunne skille mellom å være overfladisk og å investere tid i seg selv. Man lever i stor grad for sin egen del, så hvorfor ikke gjøre tilværelsen bedre for seg selv gjennom f.eks trening, som i dette tilfellet?

Men for å si det slik... hadde jeg vært singel, hadde jeg aldri gått bort til en mann som sto slik og pumpet muskler.

Tro meg, ingen av oss hadde gått bort til deg heller. Vi er tross alt overfladiske og godtar kun et midje- til hofteforhold på 0,7 ;)

Lenke til kommentar

Min aller største drøm er å bli en BodyBuilder en vakker dag! det værste av alt er at det er så mange mennesker som hater det jeg driver med, for meg så er dette livet mitt! men for andre så er det bare patetisk og laterlig! her jeg bor er det BIL som er tøft, alle penger på bil bil og bil og jeg er den eneste som ikke bruker penger på bil, men på kroppen min! derfor blir jeg sett ned på, folka på skolen hater meg, UTEN å kjenne meg! dem dømmer meg etter kroppen! i matfri så går jeg rundt med en klasa bananer og en protein shake, og da rister folk på hue av meg:P men jeg bryr meg ikke :D jeg ELSKER det jeg driver med:D

 

Dem skjønner ikke hva som er så kult med å trene osv.

 

Jeg skjønner ikke hva som er så kult med å råne med biler og bruke opp flere 1000 lapper i mnd på bensin og dekk, oppå til så drikker dem alkohol så det tyter ut av øra på dem!

 

Jeg GLEDER meg til å flytte vekk herfra!

Lenke til kommentar
Selv synes jeg det er latterlig og patetisk å se mannfolk foran speilet på treningssenteret og løfter skikkelig tunge vekter, og halvveis beundrer utseendet sitt. Når jeg tenker meg om, mener de fleste venninnene mine det samme. haha.

 

"haha" Virker som du bare er ute etter og skape kvalme oss folk som gjør dette. Fordi DU ikke forstår deg på de som gjør slikt. Og siden de ikke er normale etter dine normer skal de ses ned på. (unnskyld hvis jeg misstolker men jeg syntes du brukte en nedlatende tone.)

 

Du skriver selv at det er veldig sterke menn ("løfter skikkelig tunge vekter") som gjør dette. Tro meg de mennene har ikke bare blitt sterke med og stå å se seg selv i speilet.

De har puttet energi, penger og tid inn i dette. De har ville gjøre noe, ville oppnå noe og de har greid det, og du kaller dem patetisk forde at de ser selv at de har greid og oppnå noe?

Kanskje de er stolte av og kjenne pumpet i musklene etter og ha utført et vellyket sett?

Unnskyld vis jeg er kvass.

Men for meg var dette bare Off Topic og hadde ikke noe med tråden og gjøre.

 

Men la oss forbli on topic nå. :!:

Baseøvelsene mark og bøy er det jeg syntes det står mest "respekt" av.

Og som sakt 1,5xbw i benk er "respekt", etter min mening.

 

Sorry, for mitt lille utbrudd, det var dagens frustrasjon :p

Lenke til kommentar
Selv synes jeg det er latterlig og patetisk å se mannfolk foran speilet på treningssenteret og løfter skikkelig tunge vekter, og halvveis beundrer utseendet sitt. Når jeg tenker meg om, mener de fleste venninnene mine det samme. haha.

 

"haha" Virker som du bare er ute etter og skape kvalme oss folk som gjør dette. Fordi DU ikke forstår deg på de som gjør slikt. Og siden de ikke er normale etter dine normer skal de ses ned på. (unnskyld hvis jeg misstolker men jeg syntes du brukte en nedlatende tone.)

 

Du skriver selv at det er veldig sterke menn ("løfter skikkelig tunge vekter") som gjør dette. Tro meg de mennene har ikke bare blitt sterke med og stå å se seg selv i speilet.

De har puttet energi, penger og tid inn i dette. De har ville gjøre noe, ville oppnå noe og de har greid det, og du kaller dem patetisk forde at de ser selv at de har greid og oppnå noe?

Kanskje de er stolte av og kjenne pumpet i musklene etter og ha utført et vellyket sett?

Unnskyld vis jeg er kvass.

Men for meg var dette bare Off Topic og hadde ikke noe med tråden og gjøre.

 

Men la oss forbli on topic nå. :!:

Baseøvelsene mark og bøy er det jeg syntes det står mest "respekt" av.

Og som sakt 1,5xbw i benk er "respekt", etter min mening.

 

Sorry, for mitt lille utbrudd, det var dagens frustrasjon :p

 

 

jeg er helt enig med det du sier her! er ikke bare å stå å se på seg selv, men dette er noe jenter ALDRI kommer til å forstå uansett hva du sier til dem!

Lenke til kommentar

 

Selv synes jeg det er latterlig og patetisk å se mannfolk foran speilet på treningssenteret og løfter skikkelig tunge vekter, og halvveis beundrer utseendet sitt. Når jeg tenker meg om, mener de fleste venninnene mine det samme. haha.

 

"haha" Virker som du bare er ute etter og skape kvalme oss folk som gjør dette. Fordi DU ikke forstår deg på de som gjør slikt. Og siden de ikke er normale etter dine normer skal de ses ned på. (unnskyld hvis jeg misstolker men jeg syntes du brukte en nedlatende tone.)

 

Du skriver selv at det er veldig sterke menn ("løfter skikkelig tunge vekter") som gjør dette. Tro meg de mennene har ikke bare blitt sterke med og stå å se seg selv i speilet.

De har puttet energi, penger og tid inn i dette. De har ville gjøre noe, ville oppnå noe og de har greid det, og du kaller dem patetisk forde at de ser selv at de har greid og oppnå noe?

Kanskje de er stolte av og kjenne pumpet i musklene etter og ha utført et vellyket sett?

Unnskyld vis jeg er kvass.

Men for meg var dette bare Off Topic og hadde ikke noe med tråden og gjøre.

 

Men la oss forbli on topic nå. :!:

Baseøvelsene mark og bøy er det jeg syntes det står mest "respekt" av.

Og som sakt 1,5xbw i benk er "respekt", etter min mening.

 

Sorry, for mitt lille utbrudd, det var dagens frustrasjon :p

 

 

jeg er helt enig med det du sier her! er ikke bare å stå å se på seg selv, men dette er noe jenter ALDRI kommer til å forstå uansett hva du sier til dem!

 

 

Alle blir stolte av og oppnå ting, i mindre eller større grad. Jenter og, må bare forklares på rette måten. Men det er ikke jeg istand til og gjøre :tease:

 

Edit: Oi, nå setter jeg jenter i en bås. Ikke meningen.

Endret av Ole-ThInK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...