-deleted- Skrevet 22. april 2009 Forfatter Skrevet 22. april 2009 Hmm, ok.. Greit Men du, har du noen nærmere eksempler på styrketrening? push-ups? sit-ups?
Torstein Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Hmm, ok.. Greit Men du, har du noen nærmere eksempler på styrketrening? push-ups? sit-ups? Finner ikke spotify playlisten din.. hmm.. Veeeeldig off topic da
-deleted- Skrevet 22. april 2009 Forfatter Skrevet 22. april 2009 http://www.tn.no/guide.aspx Der ja! takk
-deleted- Skrevet 24. april 2009 Forfatter Skrevet 24. april 2009 Finner ikke spotify playlisten din.. hmm.. Veeeeldig off topic da Nå Funker den
-deleted- Skrevet 29. april 2009 Forfatter Skrevet 29. april 2009 (endret) I gymtimen i dag, så prøvde jeg å ta chins, fy faen så vanskelig! Jeg trenger å øve på styrke! Det merka jeg Så, skal ta meg skikkelig mat i morgen og på fredag, og da skal jeg trene skikkelig! Kommer med resultat etter helga Edit: Dessverre så har jeg eksamen nå, så jeg har ikke tid til å trene for tiden Endret 6. mai 2009 av skullcandy93
-deleted- Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Skrevet 26. mai 2009 Nå har jeg fått meg skikkelig treningsopplegg som passer meg 1. Push-Ups 15x3 2. Sit-Ups 15x3 3. Planken - 45 sec, 35 sec, 25 sec med 20 sec pause mellom hver. Prøver så klart å ta i litt ekstra da Også har jeg èn 1.5 L flaske med vann i som brukes som vekt/manual. Vurderer å gå til innkjøp av litt tyngre saker. Har en øvelse til som jeg ikke har begynt på enda; stå på en stol holde på en "pinne" som er bindt fast til en vekt/flaske som jeg skal surre opp og ned, funker bra for overarmen (riktig?) Disse øvelsene gjøres om kvelden (Er det bra?). Prøver å gjøre dette så ofte som mulig hver dag og har faktisk fått litt resultat av den lille tida
Moder8tor Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 Få i deg masse proteiner når du trener, og du bør legge på deg noen kilo. En god frokost ville f. eks vært egg og havregryn. Prøv å få i deg en del søvn også, og ikke tren for mye.
-deleted- Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Skrevet 26. juni 2009 Hvor lang tid tar det å legge på seg 10 kg med intens/god trening og godt kosthold? Har bestemt meg på å klare det i løpet av sommerferien! jeg SKAL klare det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå