Gå til innhold

Red Faction Demo Her

Andre3000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp jupp. Fikk demoen med siste nr av Qore, og må si at jeg kommer nok til å kjøpe dette. Ødeleggelses motoren er imponerende!

Tok en slik mining truck og kjørte tvers gjennom bygninger. Moro!!!

Skrevet
Jupp jupp. Fikk demoen med siste nr av Qore, og må si at jeg kommer nok til å kjøpe dette. Ødeleggelses motoren er imponerende!

Tok en slik mining truck og kjørte tvers gjennom bygninger. Moro!!!

Jeg så akk traileren av spillet, og det ser kjempe fett ut :)

Gleder meg til jeg får min nye PS3 etter påsken, da skal jeg ta å få lastet ned demoen :D

Kommer det ikke til PC da? :(

Ikke som jeg veit om :(

Skrevet

Helvettes god fysikk skal dem ha! Robot var ekstrem rå å bruke. Men kan ikke si jeg likte overgangen til 3. person. Dem har fjernet skyting i fjellvegger også, noe jeg koste meg med på Warlords på Red Faction 1 og 2.

Skrevet

Var litt skeptisk til fysikken, men etter og ha slått i stykker støtte bjelkene på et hus, for og så høre det knirke og falle sammen. Så var det vanvittig gøy og imponerende.

Skrevet

Dette spillet kommer til å knuse CryEngine3 om ikke Crysis finner på noe VIRKELIG nytt, som å lage egne tunneler ned i bakken og inn i fjell osv... for dette her er det sykeste jeg noen gang har sett :O :D

Skrevet

Lastet ned demoen til PS3`en min. Og fysikk demoen er råkul! Kommer til å kjøpe dette spillet på release datoen ;)

Spillet er jo i likheten med GTA og Th Godfather. Bare at dette spillet befinner seg på Mars :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...