Ingaren Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 Gjensyn med selveste Steve Mcqueen er alltid fryd og gammen.
SHHHKSHHHK Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Kevin Barnes, (han i midten) er dritkul.
SHHHKSHHHK Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 (endret) Ehmm.... dere to siste: seriøst? Jeg var seriøs. Jeg elsker Kevin Barnes. Edit: På en kameratslig og 100% heterofil måte, altså. Endret 14. februar 2010 av Dermuszdel
Khalifen Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Allison Mosshart er den kuleste dama i rock'n'roll nå om dagen. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
SHHHKSHHHK Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 [quo Allison Mosshart er den kuleste dama i rock'n'roll nå om dagen. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Sorry, good sir, but you're wrong. Dottie Alexander er 3 ganger kulere. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Tablespoon Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Tar å legger opp noen bilder av ting jeg syntest er fett(For det meste Streetwear): Kunne ha postet mye mer, men det gidder jeg ikke.
Jørgen Sørheim Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Skrevet 17. februar 2010 Da er offtopic tilbake til forrige gang jeg skrev noe tilsvarende "gi faen med offtopic" slettet. Folk som frekventerer tråden kan se på de siste par-tre sidene og se hva som er malen for ønsket innhold.
fkm Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Jeg må si at tråden blir mye mindre interessant hvis man ikke kan kommentere antrekkene som postes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå