Gå til innhold

Noen som vet om en gor mining addon?


Anbefalte innlegg

Tja jeg har netopp begynt og lvle mining :p og tja det tar lang tid.. og det er skjedelig-.- Jeg fant Gathere som sikkert hadde vært en god addoon .. visst jeg ikke måtte først ha vært på mining plassen 1 gang før får at miningne skulle lagre seg.. Jeg tjener litt .. men ikke mye.

 

En '' venn'' skrøt netopp om en addon som ligna litt på quest helper som tracka horde/ally fiender som var på karter .. tracka quester ( som quest helper )ok tracka herb og mining . Men desværre så nekter denne '' vennen '' å fortelle meg navnet på addonen .. Noen som har en god addon ? :) jeg håper på å bli færdig i kveld.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den addonen vennen din snakker om har jeg ikke vært borti. Bruker gatherer selv, synes den funker greit.

 

Hadde sikkert funka greit visst miningene var marka på kartet fra før :) hadde spart mye tid visst jegi kke måtte finne alle mining plassene .. desutten har di lang respawn time

Lenke til kommentar
Tja jeg har netopp begynt og lvle mining :p og tja det tar lang tid.. og det er skjedelig-.- Jeg fant Gathere som sikkert hadde vært en god addoon .. visst jeg ikke måtte først ha vært på mining plassen 1 gang før får at miningne skulle lagre seg.. Jeg tjener litt .. men ikke mye.

 

En '' venn'' skrøt netopp om en addon som ligna litt på quest helper som tracka horde/ally fiender som var på karter .. tracka quester ( som quest helper )ok tracka herb og mining . Men desværre så nekter denne '' vennen '' å fortelle meg navnet på addonen .. Noen som har en god addon ? :) jeg håper på å bli færdig i kveld.

 

Carbonite quest har en sånn funksjon. SOm du beskrivde i andre paragraf..

Lenke til kommentar
har alltid brukt cartographer jeg, har mining addonen til den, har hatt den for evig, men finner den ikke på nettet.

Mener at cart mining/herbing modulene ble faset ut og dannet grunnlaget for gathermate?

Er ikke helt sikker, begynner å bli en stund siden, men mener det var det som skjedde.

 

Selv droppet jeg cart for mapster+gathermate for en god stund siden og det er en kjempekombo.

Lenke til kommentar
har alltid brukt cartographer jeg, har mining addonen til den, har hatt den for evig, men finner den ikke på nettet.

Mener at cart mining/herbing modulene ble faset ut og dannet grunnlaget for gathermate?

Er ikke helt sikker, begynner å bli en stund siden, men mener det var det som skjedde.

 

Selv droppet jeg cart for mapster+gathermate for en god stund siden og det er en kjempekombo.

 

Det er helt riktig det, men jeg har brukt Cartographer så lenge jeg kan huske, så hvorfor endre ett vinnerteam :) men jeg legger ikke skjul på at gatherer/mate og mapster er like hvis ikke mer geniale enn det cartographer er.

 

Men til trådstarter: Det og få opp mines(nodes)på kartet før du har explored dem selv tror jeg faktisk ikke er mulig/lovlig. men hvis du kjenner noen som har addonen(cartographer/gatherer/mapster) som allerede har nodsene explored, kan du bare tæsje addon folderen til vedkommende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...