Gå til innhold

Spa/kjærlighetsreise i utlandet


Anbefalte innlegg

Vi har nå vært gift i nesten 10 år :new_woot: og småbarn/bleier har tatt mesteparten av dagen, jeg har derfor lyst til å gjøre noe spesiellt iår kanskje på bryllupsdagen i juni, men jeg har lyst til å ta henne med på en skikkelig tur hvor vi kan få lov til å være kjærester igjen.

 

Budsjett på turen ligger på rett rundt 10000 og jeg tenkte en langhelg.

På nettet har jeg sett at Riga kanskje er stedet å vurdere, så får vi kombinert turen med ett utenlandsopphold samt nye inntrykk, men er usikker på om det er romantisk der nede eller bare typisk slitt og triste omgivelser.

 

Er det noen har som har noen anbefalinger, noe lignende? Er jo noen måneder til, så hvis det trengs større budsjett så er jeg kanskje åpen for det, men det må være utenlands, romantisk og Spa, hun fortjener dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi har nå vært gift i nesten 10 år :new_woot: og småbarn/bleier har tatt mesteparten av dagen, jeg har derfor lyst til å gjøre noe spesiellt iår kanskje på bryllupsdagen i juni, men jeg har lyst til å ta henne med på en skikkelig tur hvor vi kan få lov til å være kjærester igjen.

 

Budsjett på turen ligger på rett rundt 10000 og jeg tenkte en langhelg.

På nettet har jeg sett at Riga kanskje er stedet å vurdere, så får vi kombinert turen med ett utenlandsopphold samt nye inntrykk, men er usikker på om det er romantisk der nede eller bare typisk slitt og triste omgivelser.

 

Er det noen har som har noen anbefalinger, noe lignende? Er jo noen måneder til, så hvis det trengs større budsjett så er jeg kanskje åpen for det, men det må være utenlands, romantisk og Spa, hun fortjener dette.

 

jeg ga tur til min samboer hit ifjor: http://www.balticbeach.lv/eng/

utrolig flott hotell på stranden, svær spa avdeling, meget god mat, gode muligheter for utflukter osv.

hotellet har blitt kåret til Baltikums fineste hotell.......men stranden nedenfor er like imponerende. strekker seg flere km.

om du velger hotellet, så sørg for å få rom i den nyeste delen av hotellet.

om du googler hotellet så finner du mye positiv omtale i norsk media.

Lenke til kommentar

Jeg gikk forbi der i juli i fjor og da var det 13 grader og regn. Ta det derfor ikke for gitt at det blir mye bading på den langgrunne strandren, men for lange romantiske turer burde det uansett passe. Bare pass dere for om det blir for øde og mørkt for det er høy kriminelitet i landet.

 

Det er enkelt å reise fra Jumaira til Riga med tog og der går dere rett til gamlebyen med fantastisk bygninger i jugendstil.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
jeg ga tur til min samboer hit ifjor: http://www.balticbeach.lv/eng/

utrolig flott hotell på stranden, svær spa avdeling, meget god mat, gode muligheter for utflukter osv.

hotellet har blitt kåret til Baltikums fineste hotell.......men stranden nedenfor er like imponerende. strekker seg flere km.

om du velger hotellet, så sørg for å få rom i den nyeste delen av hotellet.

om du googler hotellet så finner du mye positiv omtale i norsk media.

 

Jeg har sett på dette hotellet og det høres veldig deilig ut, men lurte på en ting.

Bestillte dere bare rom selv eller brukte dere ett reisebyrå? Vi har barn og da er det godt med den tryggheten at man kan avbestille hvis noe skjer, selv om det koster litt ekstra.

Lenke til kommentar
jeg ga tur til min samboer hit ifjor: http://www.balticbeach.lv/eng/

utrolig flott hotell på stranden, svær spa avdeling, meget god mat, gode muligheter for utflukter osv.

hotellet har blitt kåret til Baltikums fineste hotell.......men stranden nedenfor er like imponerende. strekker seg flere km.

om du velger hotellet, så sørg for å få rom i den nyeste delen av hotellet.

om du googler hotellet så finner du mye positiv omtale i norsk media.

 

Jeg har sett på dette hotellet og det høres veldig deilig ut, men lurte på en ting.

Bestillte dere bare rom selv eller brukte dere ett reisebyrå? Vi har barn og da er det godt med den tryggheten at man kan avbestille hvis noe skjer, selv om det koster litt ekstra.

 

eg bestillte selv på deres hjemmeside og fly gjennom Norwegian. er det ikke vanlig at man kan avbestille hotellrom innen 24 timer før ankomst? står garantert info om dette på hjemmesiden deres.

en ting om du reise dit....forsikre deg om at du får rom i den nye delen av hotellet. hørt at rommene i den gamle delen var heller dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...