Gå til innhold

HD4870 fungerer fint i noen spill; Helt skrudd grafikk i andre.


Anbefalte innlegg

For omtrent et halvt år siden kjøpte jeg meg nye stasjonær PC, med HD4870, og installerte Vista x64. Siden da, gjennom flere driveroppdateringer og andre forsøk på å finne en løsning, har det konsekvent vært problemer med enkelte spill, mens andre fungerer knirkefritt. Fra toppen av hodet kommer jeg på følgende fordeling:

 

Fungerer: STALKER, Trackmania Nations, GTR2, Men of War, Live for Speed, Galactic Civilizations 2, Call of Duty 4, Grand Theft Auto 4, Bioshock, Mass Effect

Har artefakter, men er (nesten) spillbart: The Witcher Enhanced Edition, mener å huske at det var flere, men kommer ikke på hvilke

Fungerer ikke: Empire: Total War, Colin McRae: DIRT, Dead Space, Race Driver: GRID og enten Brothers in arms: Hells Highway eller Call of Duty 5 (den ene har skrudd grafikk, den andre bare kræsjer (pga. x64, tror jeg), men husker ikke hvilket)

 

Jeg skal se om jeg får tatt et screenshot av det, men det ser ut som polygonkoordinatene er helt tilfeldig.

 

Noen som har noen ideer om hva det kan være?

 

Edit: Skjermbilder

 

Dette er en eller annen meny i Colin McRae: DIRT, tror jeg:

post-134313-1239132931_thumb.png

 

Dette er inne i selve spillet. Det ser som regel langt verre ut, men det er denne stilen:

post-134313-1239132941_thumb.png

 

Og dette skal liksom være Empire: Total War:

post-134313-1239132959_thumb.png

Endret av rikspøbel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...