NERV Skrevet 28. april 2003 Skrevet 28. april 2003 Jeg har flere hotmail kontoer, og når jeg skal logge meg inn på en ny konto kommer det en liste over alle kontoer jeg har brukt, og navnet på de kontoene som ble lagt inn når venner av meg har sjekket mailen sin på min maskin. Hvordan fjerner man disse kontonavnene fra 'logg inn ny bruker' menyen, og hvordan forhindrer man at de blir lagt inn hver gang man sjekker en annen konto?
EZAccess Skrevet 28. april 2003 Skrevet 28. april 2003 Slett cookies og midlertidige internettfiler (hak av for å slette alt). Tror det skal gjøre jobben.
NERV Skrevet 28. april 2003 Forfatter Skrevet 28. april 2003 Men da må jeg gjøre det hver gang jeg sjekker andre kontoer, og jeg må skrive in passord på alle websidene på nytt. Ingen annen måte?
EZAccess Skrevet 28. april 2003 Skrevet 28. april 2003 Tror ikke du kan slette ett og ett navn fra den listen. Alt eller intet. Sorry mac.
Ueland Skrevet 28. april 2003 Skrevet 28. april 2003 Let på download.com etter programmer som "fjerner spor" etter brukere på internett. :wink:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå