Gå til innhold

Trenger litt ny musikk:P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei:D

Jeg leter etter litt ny musikk:) Er blitt litt lei av den jeg har:P

Liker litt "anerledes" mettal, litt som metallica sin "the day that never come" er i begynelsen:P

På fårhånd takk:D

Noe Led Zeppelin?

Skrevet
Hei:D

Jeg leter etter litt ny musikk:) Er blitt litt lei av den jeg har:P

Liker litt "anerledes" mettal, litt som metallica sin "the day that never come" er i begynelsen:P

På fårhånd takk:D

Noe Led Zeppelin?

Skal Helst være på spotify:P

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

Selvfølgelig er Led Zeppelin på Spotify, hvis ikke er den tjeneste verdt null.

Skrevet

det ligger myyyyye musikk på spotify. så er jo bare at folk kommer med forslag så er det jo bare å søke det opp der da.

Skrevet
Selvfølgelig er Led Zeppelin på Spotify, hvis ikke er den tjeneste verdt null.

Han har faktisk ikke noe musikk å spotify:P

*Led Zeppelin er forresten et band. :)

Skrevet

ja, men han kan jo søke det opp og da kommer det masse musikk som dem har og er bare å spille ivei

gidder ikke skrive alt jeg har. her er screen fra musikk mappa mi. så det går jo ant å søke på musikken.

post-123858-1239268953_thumb.jpg

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

Da erklærer jeg herved Spotity for ubrukelig.

Skrevet (endret)
Det er masse musikk som ikke ligger på spotify, som rolling stones, led zeppelin og the beatles.

Det ligger 32 album fra Rolling Stones på spotify. Sjekket akkurat nå.

Endret av Thomas_H
Skrevet
Da erklærer jeg herved Spotity for ubrukelig.

Jeg vil da strengt tatt erklære Led Zeppelin, eller rettere sagt selskapet deres, som ubrukelig som ikke vil utgi musikken på Spotify.

Skrevet

Hvem har ikke hørt Led Zeppelin og The Beatles fra før av? Det er jo uansett møkka enkelt å finne tak i musikken, så fordi et svært band ikke finnes på Spotify er tjenesten ubrukelig? Pft, give me a break.

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet
Hvem har ikke hørt Led Zeppelin og The Beatles fra før av? Det er jo uansett møkka enkelt å finne tak i musikken, så fordi et svært band ikke finnes på Spotify er tjenesten ubrukelig? Pft, give me a break.

Som du sier så er det jo møkka enkelt å få tak i musikken deres, så hvorfor gidde å bruke spotify til noe som helst? Like lett å finne alt på nett + at utvalget tydeligvis er større.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...